Başucu Yalnızlığım Kitabı Hakkında Yorumlarım

Herkese mutlu akşamlar...
Bugün yağmurlu bir İstanbul sabahına uyandım.Gezesim hem var hem yok gibiydi...Ama evde sıkılıyordum işte ve biraz gezmek hiç fena olmaz diye düşündüm.En yakın avm'ye giderek mağaza mağaza dolaşıp belki arayıp bulamadığım elbise ve etekleri bulabilirim düşüncesiyle yola çıktım fakat yine aradığımı bulamadım.Sonra bir baktım D&R karşımda ve içeri girdim.Kitaplara bakarken kendime en yakın bulduğum Başucunda Yalnızlığım ve Sen On Yedi Yaşımsın kitaplarını aldım.

Yağmurlu havada sessiz sakin evde köpüklü bir türk kahvesi eşliğinde kitap okumak huzur verir ya bende öyle yaptım.Önce Mehmet Ali Kılınç'ın "Başucu Yalnızlığım" kitabını okumaya başladım.Şuan daha kitabın başlarındayım fakat daha şimdiden beni etkileyen,kendimi bulduğum sözler var...



En çokta burası beni benden aldı...Yıllarını vermiş olduğun insan seni hiç bir zaman sevmedim, birşeyler hissedemedim.Seninle nasıl evlenmemi beklersin.Zaten ciddi olsaydım bu zamana kadar seninle evlenirdim.Bu acı sözler aklıma geldi ve kitapta da yer yer bu tarz ayrılıkta söylenmiş sözler var.Sanki benim duygularıma tercüman oluyor.En acısı da bunları söyledikten sonra ben çok uzaklara gidiyorum ne zaman dönerim bilmiyorum diyerek gidişi oldu.Yazarın dediği gibi "Bir gün gider ve sizi soluksuz bırakır.Yaşayamazsınız." O gittiğinden beri sanki bir yanım eksik ve soluk almak daha güç.Geçenlerde rüyamda mesaj atıyorum nerdesin diye.Cevap veriyor geldim diye...Uyandım hemen telefonuma baktım bir an gerçek sandım ama rüyaymış işte...Neyse bu kadar duygusallık yeter... Kitaba dönecek olursak ilerleyen sayfalarda okuyacaklarım beni nerelere götürecek bilemiyorum ama şimdiden çok sevdim.Eğer aşk ile ilgili bir kitap arıyorsanız okumanızı tavsiye ederim.Şimdilik hoşçakalın.




Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder