Ondan Bundan Şundan Biraz 3 Yaşında

Herkese Mutlu Pazarlar...

Bugün biraz gecikmeli olsa da blogumun 3. yıl dönümü...11.01.2014 tarihinde ilk yazımı sizlerle paylaşmıştım.O günden bugüne tam 3 yıl geçmiş, zaman ne çabuk geçiyor :) Zor günlerimde evde blog yazılarını okurken ben neden yazmayayım dedim ve böylece blogger serüvenim başlamış oldu.Bana güzel şeyler kattı hatta güzel arkadaşlıklar.Bloglardaki ürün yorumlarına bakarak alışverişler yaptım ve kendi deneyimlediklerimi sizlere aktarmaya çalıştım.Blog tasarımlarında ufak tefek görsellikler katmak için paylaşımlar yaptım.

Kısacası blog açtığım için bir gün dahi pişman olmadım.Hatta iyi ki açmışım diyebilirim.Ne yazık ki son zamanlarda bir hayli yoğun iş temposundan dolayı vakit ayıramasam da asla kapatma gibi bir düşüncem yok.Umarım bir gün hayatımdaki değişiklikleri de yazacağım yazılar olur.Sizinle zaman zaman dertleştim.İçimdekileri yazılara dökerek bir nebze olsun ruhen rahatlamaya çalıştım ve güzel yorumlarınızla beni mutlu ettiniz.Blogumu takip eden herkese de çok teşekkür ediyorum.Umarım 2017 yılında daha güzel yazılarla karşınızda olacağım.Herkese çok ama çok teşekkür ederim.







Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder