Likit Mat Rujlarım

Herkese İyi Akşamlaaar :)

Öncelikle uzun zamandan sonra tekrar blog yazmak çok heycan verici =) Bloguma kavuştum hasret sona erdi...Fırsat buldukça artık eskisi gibi paylaşımlar yapacağım.Bugün ki ilk yazımda son yıllarda moda olan likit mat rujlar hakkında kendi düşüncelerimi sizinle paylaşacağım.Umarım beğenirsiniz ;)

Fotoğrafta görmüş olduğunuz elimde bulunan likit mat rujlarım
İlk olarak en baştaki Maybelline Vivid Matte Liquid - 05 rujdan bahsetmek istiyorum.Mat yazıyor üzerinde ama mat denmeye bin şahit ister...Ben çok merak ederek almıştım fakat dudağıma sürdüğümde matlaşmayıp parlak parlak durunca hüsrana uğradım :( Güzel bir pembe ayrıca dudağı da nemlendiriyor, kremsi yapıda.Bir peçete yardımıyla dudağın üzerine koyup kaldırdığınızda ancak matlaşabiliyor.Çok kalıcı da diyemeyeceğim.

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick -04 gül kurusuna yakın rengi ama daha koyu pembeye yakın gibi yani tam rengini çözemedim :) Kısacası güzel bir renk ve gerçekten mat.Hemen dudakta matlaşıyor ve uzun süre dudaklarda kalabiliyor.06 numaralı ise kırmızımsı rengi ve çok dikkat çekici..İkisi de harika görünüyor dudakta.Gayet başarılı diyebilirim.

Oriflame The One Lip Sensation Matte Mousse - Plush Peach ise tam bir hayal kırıklığı arkadaşım bu serinin kırmızı rengini alınca bende yaz mevsimi diye bu mercan rengindekini aldım fakat dudağa sürdüğümde renginden kaynaklı iyi şekilde kapatamadı ve çizgilere dolarak kötü bir görüntü ortaya çıktı.Kalıcılığı ne kadar bilmiyorum çünkü hemen sildim ve daha sonra hiç kullanmadım.Bu rengi kimseye önermem.

Pastel Day Long Lipcolot - 15 ve 23 mat rujlar harika ötesi hele 15 numara tam bir kahverengi ve çoğu kişinin favorisi benimde öyle :) 23 numara da güzel bir bordo...Hemen dudakta matlaşıyor, renkler harika fakat tek eksi yanı belli bir süreden sonra dudakta pul pul bir hale geliyor.Bu açıdan Golden Rose mat rujlar daha önde tabi bence...

Ve son olarak bayıldığım Gabrini Matte Lipgloss - 07 numaralı ruj hepsini sollar diyorum hem fiyat hem performans bakımından.Diğerleri 18 -20 tl gibi bir fiyatta satılırken bu rujun 7.5 tl olması şaşırtıcı.Ben milyoncu gibi bir yerden aldım ve performansına bayıldım.Mor renginde fakat dudakta mor ötesi kopkoyu bir renk diyebilirim.Çok iddaalı bir renk ve benim gibi beyaz tenli iseniz acayip ben burdayım diyor :) Arkadaşlarımda sürdü ama bende ki kadar dikkat çekmedi diyebilirim.Saatlerce dudakta kalıyor hatta silmek için baya uğraşmanız gerekiyor.Diğer renklerinden de almayı düşünüyorum siz de görürseniz mutlaka kaçırmayın diyorum ;)


Renkleri daha belirgin olsun diye beyaz üzerine swatchladım.Ve Maybelline Vivid Matte dışında hepsi kurudu sadece yaş şekilde o kaldı.Üzerinde matte değil cream felan yazılmalıymış :) Yazımın sonuna gelirken umarım mat rujlar hakkında aydınlatıcı olabilmişimdir.Neymiş her matte yazan mat değilmiş =)






Şimdilik Hoşçakalın :)


Yorum Gönder