Doğum Günü Kızı Ben :)


Herkese Merhabaa
Ben geldim :)
Uzunca bir zamandan sonra bu gece bir şeyler yazmanın,paylaşmanın iyi olacağını düşündüm.Dün benim doğum günümdü ve artık 20'li yaşların da son evlerine gelmiş bulunmaktayım.Zaman denen şey ne çabuk geçiyor...Ben ne ara bu kadar büyüdüm anlamadım.Bu sene buruk bir şekilde doğum günümü kutladık.Annem ve babam yanımda yoktu.Böyle zamanlarda insan daha çok istiyor en sevdiklerini yakınında...

Bugün dün bazı hastane işlerim olduğundan arkadaşlar iş yerinde bugün doğum günümü kutladılar.Her şey iyi hoştu da bazı istediğim kişiler katılmadı bu biraz canımı sıktı tabi...En mutlu eden olaysa beni erkek arkadaşım bu sene doğum günümü kutlamayacağını söyleyip sabahın köründe doğum günümü kutlaması oldu.Deli bu adam yaa :)


Doğum günü hikayem kısaca böyleydi...Bu arada bloga yazacak o kadar konu var ki...İşlerimin yoğun olmasından ve uzun zamandır tek başıma yaşamanın verdiği yogunluktan vakit ayıramıyorum.Neyse bu yalnızlığım çok yakında sona erecek zaman oldukça paylaşımlar yapacağım.Neyse şimdilik benden bu kadar :)





İyi geceler...
Sevgiyle Kalın ;)

Yorum Gönder