Son Zamanlarda Ben

Herkese iyi geceler...
Uzun zamandır bloguma yazılar yazamadım.Bu yüzden hem biraz dertleşmek hem de neler yaptığımı anlatmak istiyorum.Bakalım son zamanlarda ben neler yapmışım ?


Çalışma hayatı ruhen ve bedenen beni bir hayli yoruyor...Son zamanlarda hatta kalbimde çarpıntı şikayetim var.İş yerindeki doktor EKG'de baktı çarpıntım olduğunu söyledi.Kardiyolojiye gitmemi önerdi ve bu cuma gideceğim.Sağlığım böyleyken aşk hayatımda biraz değişiklikler oldu.Malum şahısla son zamanlarda sık görüşmeye başladık.Beni arabayla alıp gezdirmeler,vakit geçirmeler sonra evime kadar bırakmalar.Haftaya da sinemaya gitmeyi düşünüyoruz.Arkadaşlarım gözünü boyuyor kanma diyorlar ama bunca zamandan sonra böyle şeyler yaşamak göz boyaması bile olsa güzel :) Ama neden bu kadar değişken kafama da takılmıyor değil hani...


Bir de iş arkadaşım Emrah var.Kendisiyle pek anlaşamıyoruz.Bana sürekli ters davranıyor,sorularıma ters cevaplar veriyor anlayacağınız iyi davranmıyor.Hani bir sebebi de yok öyle...Yine de seviyorum arkadaş olarak kendisini.Üzülmüyor değilim ama benim bu kin tutamayan yanım işte hep ağır basıyor.Bu yanımı da hiç sevmiyorum.

Şimdilik anlatacaklarım bu kadarcık.He bu arada son zamanlarda baya bir makyaj alışverişi yaptım.Sıradaki yazımda aldıklarımdan bahsedeceğim...






İyi Geceler
Tatlı Rüyalar...

Yorum Gönder