Ondan Bundan Şundan Biraz'da 2.Yıl Çekilişi Var ! (KAPANDI)

Herkese iyi geceler...
Bu gece yatmadan önce uzun zamandır yapmaya heveslenip bir türlü gerçekleştiremediğim çekilişimi sonunda yapmış bulunuyorum :) Hediyelerimin hepsini koyamadım ama yakında onlarda eklenecek.Umarım beğenirsiniz...


Çekilişdeki hediyelerim şunlar;

China Glaze - 964 Cha Cha Cha Oje
China Glaze - 007 Coral Star Oje
Flormar Neon Eye Shadow - Indigo Blue
Flormar Puffy Eye Shadow - 04 Bohemian Style
Essence Eyebrow Stylist Set
Wet N Wild - Silk Finish Lipstick - E519A Hot Red Ruj
H&M Lipgloss - Glam Disco
Flormar Extreme Color Lip Matte - 02 Censored
Flormar Nail Decoration Set


Veee beklemenizi söylediğim süprizim uyuyan melekler :)

Pembe Kartanesi Hobi'den alındı...



Çekilişime katılmak için 

Tek Zorunlu Şart !

Gfc'de blogumu takibe almanız ve size ulaşmam için e-mail adresinizi yazmanız olacaktır.

Ek Haklarımda Şunlar;

Facebook Sayfamı takibe almanız +5 puan
Facebook Sayfam için buraya tık tık !
Herhangi bir sosyal ağdan çekilişimi paylaşmak +5 puan


Her zaman ki gibi sizi fazla yormak istemedim.Paylaşım yaparken #ondanbundansundanbirazdacekilisvar tag'nı kullanırsanız sevinirim.Toplamda 10 puan verilecek.



Ürünlerin hiç biri kullanılmamıştır.
Çekiliş boyunca takibi bırakan ve paylaşımları silenlerin katılımı geçersiz sayılacak.
Yurtdışına gönderim yoktur.
Kargo bana aittir.



Umarım bol katılımlı güzel bir çekiliş olur.
Net bir tarih belirtmiyorum ama çekilişin Dünya Kadınlar Gününde sona ermesini istiyorum.








Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...




Yorum Gönder