Geçen Haftasonu Alışverişim

Herkese mutlu pazarlar...
Bu haftasonu evde zaman geçirmek istedim.Evde dinlenirken de bloguma son zamanlarda alışveriş yazısı yazmadığımı farkettim.Geçen hafta yapmış olduğum ufak haftasonu alışverişimi biraz gecikmeli olarak bugün yazmak istedim.Bakalım neler almışım :)



İlk olarak geçen cumartesi Forum İstanbul Avm'ye gittim.Oradaki gratis'ten 2'li China Glaze ojelerden aldım.Baya indirime girmiş 10 tl'ye kadar fiyatı düşmüş.Bende bu fırsatı kaçırmak istemedim.China Glaze - 964 Cha Cha Cha ve China Glaze - 740 Street Racing renkli ojelerini aldım.

H&M'den 2.99 tl'ye H&M Lipgloss - Glam Disco koyu pembe rengindeki parlatıcıyı aldım.

Son olarakta pazar günü Şirinevler'de bir işim vardı ve gelmişken Süvari Kozmetik'e uğradım.Çok duydum ününü ama hiç alışveriş yapmamıştım.Elite Cosmetic'in rujlarında indirim olduğunu söylediler.Bende Elite Long Lasting - 110 ve 111 numaralı iki mat rujunu aldım.Rujların tanesi sadece 8.50 tl'di.Henüz deneme fırsatım olmadı ama 110 numaralı ruju bordomsu bir renk ve dudaktaki duruşunu merak ediyorum.

Catherine Arley Silky Touch Nail Lacquer - 724  ve Elite Nail Lacquer - 369 nolu ojelerinden aldım.Fiyatlarını tam olarak bilmiyorum ama sanırım 2 - 3 tl gibi bir fiyata aldım.Elite ojeyi denedim tam nude tonlarda örtücü ve kalıcı bir oje diyebilirim.Yakında sizlerle detaylı olarak paylaşacağım.


Alışverişlerim devam edecek...Baya bir denemek istediğim ya da keşfetmek istediğim ürünler var.Özellikle Flormar'ın %70 indirimini kaçırmak istemiyorum :) He bu arada çekilişimi önümüzdeki ay başı gibi başlatmaya karar verdim.Erteleme sebebim ise blogumun 2. yaşına yaraşır bir çekiliş yapmak istediğimden...








Şimdilik Hoşçakalın.
Sevgiyle Kalın...





Yorum Gönder