Elite Long Lasting - 110 Numaralı Ruj

Herkese mutlu pazarlar !
Son aylarda bir hayli yoğun işi temposu içerisindeyim.Bu durum haliyle blogla ilgilenmemi engelliyor.Bugün evde vakit geçirirken Elite Long Lasting - 110 numaralı ruju yorumlamak istedim.Umarım beğenirsiniz...


Elite kozmetik'in daha önce hiç bi rujunu kullanmamıştım.Süvari kozmetikteki alışverişimde Elite kozmetik ürünlerinde indirim olduğunu söylediler.Rujların da çok uygun olduğunu görünce denemek istedim ve 2 tane aldım.Elite Long Lasting - 110 numaralı vişne çürüğü ile bordoya yakın bir ton.Görselde biraz rengi açık çıkmış ışıktan kaynaklı.Mat bitişli,sürümü kolay,dudağı kurutmuyor ve uzun süre dudaklarda kalabiliyor.Kötü bir kokusu da yok hem de pigment bakımından yoğun.


Swatchladığımda rengi daha net görülüyor.Ayrıca ambalajları çok kaliteli olmasa da fena değil.Ben rengini,dudakta duruşunu çok beğendim.İndirimli olarak 8.5 tl'ye aldım ama normalde 14 tl olması lazım.Açıkcası diğer ürünlerini de çok merak ediyorum ve yakın zamanda tekrar bir alışveriş yapmayı düşünüyorum.Eğer İstanbul dışındaysanız ya da eviniz Şirinevler'e uzaksa Elite Cosmetic'in online satış sitesinden de ürünlerine ulaşabilirsiniz.Özellikle bordoya yakın tonlarda mat ruj arayanlara önerilir.







Şimdilik Hoşçakalın.
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder