İşe Alındım !

Herkese iyi akşamlar...
Bugün çok ama çok mutluyum sevgili takipçilerim ! Sebebi ise uzun zamandır işsizdim ve bir türlü istediğim gibi bir iş bulamıyordum...Neyse ki şans bu sefer yüzüme güldü ve dün işe alındım :)


İşe alınma hikayem şöyle oldu.Geçen akşam kuzenimle dışardayken telefonu çaldı.İş için aramışlardı ve şaşırtıcı bir şekilde kuzenim herşeye evet diyordu.Sonra kuzenim de iş arıyor dedi ve telefonu bana verdi.Telefondaki bayan bilgilerimi aldı ve iş görüşmesi için yarın 10:30'a randevu aldı.Sabah kuzenimle beraber iş görüşmesine gittik.Görüşmeler de iki kuzenin aynı bölümde çalışamayacağı söylendi.Hani kime niyet kime kısmet denir ya aynen öle oldu ve beni işe aldılar.Benim çok daha fazla işe ihtiyacım olduğundan kuzenim de kendisi için pek üzülmedi.2 gündür de istenilen sağlık raporu,işitme testi,sabıka kaydı vs hepsini koştur koştur hallettim.Bütün işlemlerim yapıldıktan sonra da pazartesi sabah 9'da burada ol dediler.İşim de şu bilinen bir çağrı merkezinde kurumsal bir firmanın tüm çağrılarını dinleyip müşteri temsilcilerine konuşma kalitesi puanı vereceğim.Yani işim hem kolay hem zor ama olsun ben yine de üstesinden geleceğim inşallah.Umarım bu iş benim için hayırlı olur... 










Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...







Yorum Gönder