Aashiqui 2 (Bollywood) Filmi

Herkese iyi günler...
Bugün yine bir film yazısıyla karşınızdayım.Dün akşam kuzenimle tekrar sinema günü yaptık.Bu sefer onlarda film izledik.Daha önceden izlediği ve benimle tekrar izlemek istediği Bollywood filmlerinden Aashiqui 2'yi ısrarla izlememizi istedi.Ben hiç hint filmi izlememiştim ama kırmadım ve tamam dedim.


Aashiqui 2 ; 2013 Hint yapımı.Türü ise Romantik,müzikal ve dram.Başrolleri Aditya Roy Kapoor (Rahul) ve Shraddha Kapoor (Arohi) paylaşıyor.(Ben akraba sanıyordum ama Hintlilerde durum başkaymış...)


Rahul çok ünlü Hintli bir şarkıcı iken şöhrete daha fazla ayak uyduramayıp kendini alkole veriyor.Sonra Arohi'yle bir kaza sonucu tanışıyor.Tesadüfen bir barda Arohi'nin sahnede şarkı söylediğini görüyor.Ve kendi şarkısını bu kadar güzel söylemesine çok şaşırıyor.Sonra onu ünlü yapmak için elinden tutuyor.Tabi bazı olaylardan dolayı biraz gecikmeli olsa da sonunda ünlü yapıyor.Birbirlerine aşklarını itiraf eden ikili beraber yaşamaya başlıyor.Fakat alkolden dolayı ünü git gide kaybolan Rahul bunalıma giriyor.Arohi'yle ilişkileri karmaşık bir duruma dönüşüyor.Ama onu yalnız bırakmak istemeyen Arohi destek olmaya çalışıyor.Bir süre her şeyden uzaklaşıyorlar tam huzuru bulmuşken yapımcının Arohi'ye gelip onun sonunun da Rahul gibi olmamasını söylüyor.Bunu anlayan Rahul geri dönmelerini istiyor.Alkolü bırakmışken Arohi'nin ünü ve ilişkilerinin irdelenmesinin onu öfkelendiriyor ve tekrar başlıyor içmeye.Bir türlü düzelemeyen Rahul sırf Arohi'nin onun gibi olmaması için bir sabah gayet iyi bir şekilde ona veda ettiğini söylemeden evden çıkıp gidiyor.Ve Rahul kendini bir köprüden aşağı sulara bırakıp intihar ediyor.Bu ölümden sonra Arohi Rahul'u affedemiyor ve bunalıma giriyor.Rahul'un menejeri Arohi'ye kendisine çekin düzen vermesini ve Rahul yaşasaydı böyle olmanı istemezdi gibi sözlerinin ardından.Arohi kaldığı yerden devam ediyor ve tabi Rahul'u hiç unutmadan...

Hüzünlü bir aşk filmiydi fakat ben pek ağlayamadım.Sanırım çok duygusal değilim :) Hint filmlerine bakış açım değişti.Gerçekten de kuzenimin beğendiği kadar varmış.Bir de müzikal bir film olduğundan şarkılardaki sözler çok güzeldi.En çok dikkatimi çeken baba,tabi,yani,menzil ve aşk gibi sözcüklerin Hintçe de kullanılması oldu.Yani diyeceğim şu ki ağlamak istiyorsanız kesinlikle tavsiye edilir.


Filmin ilk sahnesindeki bu şarkıyı da çok beğendim.Türkçe alt yazılısını bulamadım ama yine de kulağa hoş geliyor.İzlediğiniz de filmi sizde sözlerini çok beğenirsiniz...





Bu filme 10 üzerinden 8 veriyorum.








Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...








Yorum Gönder