Son Zamanlarda Aldıklarım #2

Herkese iyi akşamlar...
Bir süredir yoktum tekrar buradayım.Sebebi ise kuzenimin düğünü vardı ve düğün telaşı felan derken biraz ihmal etmiş oldum.Düğünümüzü yaptık gayette güzel oldu.Tabi ülkemizde yaşanan acı olaylar olmasaydı daha güzel olurdu...Neyse bugün ki blog konum ise son zamanlarda aldıklarım.Bakalım neler almışım :)


Topluca aldıklarım böyle...


Flormar İstiklal caddesi mağazasından bu ciciler alındı.İndirim uzun sürünce far da almak istemiştim ama çalışanın dikkatsizliği nedeniyle eve geldiğim de far değil allık aldığımı farkettim.Değiştirmek istedim ama rengini sevdim vazgeçtim.

Flormar Puffy Blush - 03 Grow Love
Flormar Puffy Blush - 01 Free Spirited Tan
Flormar Extreme Color Lip Lacquer - 07 Flower Power


Profilo Avm'ye telefonumun bataryası şiştiği için servisine gitmiştim.Servisten telefonumu aldıktan sonra Gratis'e uğramak istedim.Tüy dökücü krem bakarken Essence standında uzun zaman sonra Essence kaş kitini görünce hemen bir tane kaptım.She markasının bu lacivert renkli ojesini de Samsun'da görünce almıştım.Çünkü hiç she markası ojem olmamıştı :)

She Nail Enamel - 306
Essence Eyebrow Stylist Set - 02 Natural Blonde Style 



Çok yakında Flormar puffy allıklarımı yorumlayacağım.Umarım beğenmişsinizdir.







Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...




Yorum Gönder