Pinkfreud " Beni Hep Sev "

Herkese iyi geceler...
Sonbahar artık iyice kendisini hissettirdi.Ekim ayına da geldik.Tabi doğduğum ay olması dolayısıyla bende yeri ayrıdır.Eee malum hazan mevsimi hep kasvetli,sıkıcı bir hava...Bir de benim gibi bolca vaktiniz varsa kitap okumak iyi gelir.Bende uzun zamandan sonra yengemin önerisiyle bu tam senlik bir kitap diyerek verdiği Pinkfreud " Beni Hep Sev "i okumaya başladım.


Beni Hep Sev kitabını çok sevdim.Belki bazılarımıza göre çok bel altı,argo gelebilir ama o kadar güzel anlatmış ki durumunu hatalarını bile görmezden geliyorsun.Kısaca kitabı özet geçmek gerekirse şöyle; Pelin 25 - 26 yaşlarında bir genç kız 4 senelik ilişkisi olan Bora ansızın ayrılıp başkasıyla evlenir.Bora 1 sene evli kaldıktan sonra ayrılıp Pelin'e geri dönmek ister.Tam olarak cesaret edemeyen Bora Pelin'i yarı yolda bırakır tekrar.Bu arada Pelin Starbucks'ta sıra beklerken elindeki kitap sayesinde Emir adında olgun,zengin ve yakışıklı bir adamla tanışır.Arkadaş olarak başlayan ilişki sevgili olarak devam eder.Bu sırada Bora tekrar Pelin'e döner ve beraber yaşamaya başlarlar.Bir yandan Bora'ya aşıkken bir yandan da Emir'i seven Pelin ikisini bir süre idare eder.Bu durumdan rahatsızlık duymaya başlarken.Emir'le bir seyahat dönüşü Bora havalimanında karşılar ve aldatıldığını anlayan Emir Pelin'in iş arkadaşı olduğunu söyler.Aldatıldığını bildiği halde Pelin'i bırakmak istemez ve Milano'ya beraber gidip yeni bir hayat kurmak ister.Fakat Pelin istemez ve yolları ayrılır.Bora'nın cep telefonunu karıştırırken başka kızla buluşacağını öğrenen Pelin'de öfkeyle Bora'ya onu aldattığını itiraf eder.Bora da sinirlenerek tokat atar ve Pelin'i terkedip gider.Bora uzun zaman Pelin'i aramaz sormaz.Bora'yı kaybettiğini düşünen Pelin tekrar Emir'e dönmek ister.Uçağının kalkacağı gün havalimanına gider ve Emir'in Milona'ya beraber gidelim demesini bir ümit bekler ama Emir'in artık hayatında başka biri vardır.Ve sadece hoşçakal demekle yetinir.İkisini de kaybeden Pelin bunalıma girer ve Bora'ya kötüyüm gel diye mesaj atar.Ardından hiç kavga etmemişler gibi Bora kapıdan içeriye girer.Pelin'in kötü durumda olduğunu görünce sarılır.Birbirlerine sarılarak uyurken Bora "Ben hep seni sevdim" der.Pelin'de biliyorum cevabını vererek kitap sonlanır.

Pek kısaca olmadı gibi ama neyse...Pelin aslında yalnız kalmaktan korkan bir kız.İki erkeği idare etmesi çok büyük hataydı.Bir yanı hep bu durumdan rahatsız olsa da bir yanı mutlu olduğunu zannediyordu.Sonunda da her şey ortaya çıktı ve üzülen kendisi oldu.Neyse ki Bora'yla aşkları çok büyüktü ve dönüp dolaşıp tekrar ona döndü.Aslında bu kitaptan ders çıkartıp Pelin gibi hataya düşmemiz gerektiğini de anlamalıyız.O kadar akıcı bir kitap ki hiç sıkılmadan 1 günde kitabı bitirdim.Hala okumayanlar varsa eğer tavsiye ederim...

Son olarak ta " Aynı kişiyi ikinci defa sevmek mi,Aynı anda iki kişiyi sevmek mi zor ? sorusuna cevabım; Aynı kişiyi ikinci defa sevmek zor...







Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder