Evde Far Bazı Yapımı #DIY

Herkese iyi geceler...
Bugün ki blog yazımda uzun zaman önce bir blog da görmüştüm evde far bazı yapımı diye bir yazı...Blogu hatırlayabilsem yazacağım adını ama malesef hatırlayamıyorum :/ Neyse geçenlerde aklıma geldi hemen yapmalıyım dedim ve yaptım.Nasıl far bazımı yapmışım bakalım...


İlk olarak far bazı için kullanılan malzemeler şöyle ;

*Dove el ve yüz kremi klasik olanından
*Avon fondöten şimdi yazıları silindiğinden adını tam hatırlamıyorum
*Catherine Arley Pudra - 02 numara
*Avon'un pudrası kaç numara ve adı neydi silindiği için bilemiyorum.
*1 çay kaşığı
*Ve görselde olmayan sonra ki görselde göreceğiniz küçük derin cam kap


Yapılışını gösteremiyorum yapımında fotoğraflarını çekemediğimden fakat size çok kolay olduğundan nasıl yapacağınızı anlatacağım.

Yapılışı ;

Öncelikle normalde 1 çay kaşığı krem ama ben 2 çay kaşığına yakın dove krem koydum.Yarısı kadar Avon fondöteni ve biraz da iki toz pudradan ilave ettim.İsteğe bağlı olarak ışıltılı pudra da kullanabilirsiniz.Bütün bu malzemeleri çay kaşığının arkasıyla karıştırdım.Sonuç yukardaki görseldeki gibi oldu.


Şunu da belirtmeden edemeyeceğim.Kullanmış olduğum görseldeki cam kap Avon köpük fondöteninindi.Cam olduğundan bittiğinde yıkayıp saklamıştım.Saklamam çok ta iyi olmuş oldu gördüğünüz gibi :) Eee ne demişler sakla samanı gelir zamanı...


Far bazının kıvamı ne çok katı ne de çok cıvık oldu.İçerisinde pudradan dolayı pütürlükler olabilir ama göz kapaklarınıza uyguladığınızda her hangi bir pütürlük olmuyor.Gördüğünüz gibi kahverengi farın altına far bazımı uyguladım.Daha belirgin bir görüntü ortaya çıkmış oldu.Yaptığım günden beri gözlerime far bazını uyguluyorum.Hem daha belirgin hem de daha kalıcı bir göz makyajı ortaya çıkmış oluyor.

Ben ilk defa DIY paylaşımı yaptım.İlk denemem de far bazı olmuş oldu.Gayet memnun kaldım.Sizde evde kullanmadığınız fondöten ve pudraları bu şekilde değerlendirebilirsiniz.Umarım faydalı olabilmişimdir...








Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder