Bugün Benim Doğum Günüm :)

Herkese musmutlu haftasonları :)
Bugün çok mutluyum çünkü bugün benim doğum günüm :)



Doğum günümü Google'da unutmamış :) Kısaca doğum günü hikayemi anlatmak istiyorum.
17.10.1990 yılında çarşamba günü saat 15:00'de dünyaya gözlerimi açtım.Çok güzel bir bebekmişim ve hala söylerler.(Tabi artık o kadar güzelliğim kalmasa da...) 9,5 aylık doğduğumdan gözleri fıldır fıldır bakan yeni doğmuş gibi durmayan bir bebekmişim. İsmimi babaannem koymuş.Çok ağlayan huysuz bir bebekmişim.Tabi sonraları tam aksine sessiz,sakin ve kendi halinde bir kız olmuşum.Evin en küçüğü ve tek kızı olmam sebebiyle biraz şımartılmış olabilirim :) Genelde babalar kızlarına ayrı bir sevgi besler babam hala beni öyle sever.Tabi bende onu...Annemle bazen kafamız uyuşmasa da onu da çok seviyorum.

Son yıllar da doğum günlerimde hep mutsuzdum,hüzünlüydüm.Hatta geçen sene çok hayal kırıklığı yaşamıştım.Ama gece doğum günümün ilk saatlerinde erkek arkadaşım sanki geçen sene ki hatasını anlamışcasına watsapptan "happy birthday" yazısı ve üzerinde tek bir mumun bulunduğu çok hoş resmin altına üfle bakalım diye yazmış.Gördüğümde çok duygulandım çünkü unutacağını sanıyordum.Hem de ilk kutlayan olmuştu.İstanbul dışında olmasaydım yüz yüze kutlayacaktım ama olmadı dedi.Sanki geçen sene bildiği halde doğum günümü kutlamayan odun adam gitmiş tam aksine bir adam gelmişti.Neyse ne çok mutlu oldum :D Onu çok seviyorum tabi kendisine diyemesem de...Umarım bir gün birlikte doğum günü mumlarımı üfleriz...Ailem,sevdiklerim ve arkadaşlarım da sağolsunlar doğum günümü kutladılar.Onları da çok seviyorum :)







Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder