Barefoot (Yalınayak) Filmi

Herkese iyi akşamlar...
Bugün size geçen gün kuzenimle izlemiş olduğum "Barefoot" yani Yalınayak filminden bahsedeceğim.Umarım beğenirsiniz...


Barefoot; 2014 yılında vizyonda girmiş bir film.Tür ise dram,komedi ve romantik.Başrollerini Evan Rachel Wood (Daisy) ve Scott Speedman (Jay) paylaşıyor.

Filmin konusu ise şöyle; Jay zengin bir ailenin şımarık oğlu.Ailesinden uzakta kendi başına yaşayan ve başından bela eksik olmayan Jay işlediği ufak suçlardan dolayı Psikiyatr hastanesinde temizlikçi olarak cezanlandırılmıştır.Hastanede Psikiyatrik hasta olan Daisy tanışır.Daisy ile Jay'in arasında anlaşılmaz bir bağ oluşur.Kardeşinin düğünü için hastaneden kaçan Jay'in peşinden Daisy'de gelir.Jay ailesine Daisy'i kız arkadaşı olarak tanıtır.Fakat Daisy hayattan soyutlandığı için değişik davranışları ailenin dikkatini çekse de yine de güzelliğiyle etkiler.Düğünde Daisy'nin rahatsızlanmasının ardından Jay ailesine herşeyi itiraf eder ve oradan giderler.Polis peşlerinde kendilerini bir kovalamacanın içinde bulurlar.Jay kaçış içinde Daisy'nin hasta olmadığını anlar.Annesinin şizofreni olmasından dolayı hayattan soyutlanarak yetiştirildiğini anlar.Aralarında masumane bir aşk başlar.Yakalandıklarında Jay doktoruna Daisy'nin hasta olmadığını söylese de doktoru buna inanmaz.Daisy'nin değişen davranışlarını farkeden doktoru Jay'in doğru söylediğini anlar.Daisy hastaneden taburcu olur ve Jay'le kavuşurlar.


Benim film hakkında düşüncelerim ise çok harika bir film diyemeyeceğim ama kötü de değil.Masumane aşkın olduğu nadir Holloywood filmlerinden biri diyebilirim.Beni merak ettiren sahneleri oldu ama çokta umduğumu bulamadım.He bir de internetten izlediğimizden ilk bölümünü siteden kaynaklı duraklayarak izlesekte neyse ki ikinci yarı güzelce izleyebildik.Kuzenim kadar ben etkilenmedim filmden ama tabi etkilenenler de olabilir.





Son olarak bu filme 10 üzerinden 7 veriyorum.








Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder