Memleketime Kavuştum

Herkese iyi akşamlar...
Bugün ki yazımda kozmetikten vs bahsetmeyeceğim.Memleketime kavuşmanın mutluluğunu sizinle paylaşacağım.He tabi bir de bazı tatsız olaylardan da söz edeceğim.Yani yine bir içime dökme yazısıyla da karşınızdayım :)


*Görüntü Google'dan Alıntıdır.
İstanbul'a giriş yapmak hiç kolay olmadı malum İstanbul trafiği...Neyse ki sonunda evime kavuştum.Tabi 3 aydır insan yaşamamış ev ne kadar pisse bizim ki de öyleydi.Neyse kabaca temizledikten sonra ertesi gün bayramın 4. günü olduğundan özlem gidermek istedim memleketimle...Tek başıma gezmek istemedim fakat malum şahısın yarın işim var demesi ne kadar canımı sıkmış olsa da o sırada üniversitedeki eski sevgilimin görüşmek istemesini kıramadım ve Kadıköy'de buluştuk.7 yıl gibi koca bir zaman diliminden sonra birbirimizi görmüş olduk.O sanki daha bir uzamış gibiydi ve iyicene zayıflamıştı.Saçı sakalı birbirine karışmış sebebinin de Arife günü kuaförlerin çok dolu olmasını söyledi.Ama 7 sene önce hissettiklerimin aynısını hissedemedim.Hatta ara ara eskiden yaşadıklarımızı anlatsa da pek ilgimi çekmedi diyebilirim.Sürekli kilomla dalga geçti iyice şişmişsin felan dedi.Hayır eskiden daha kiloluydum saçmalama desem de diline düştüm bir kere...Fenerbahçe'nin maçı olduğundan ve kendisi de çok fanatik olduğundan hatta tek değişmeyen huyu bu olmuş diyebilirim.Bu yüzden biraz erken ayrıldık.Eminönüne vapurla geçeceğimden beni yolculamak istedi ve o esnada sarılmak istemeler yılışıkça davranmalar bir de bana benim seni istemem önemli,ben istiyorum senin karar verme hakkın yok gibi saçma saçma laflar yapması beni iyice soğuttu.Hatta egoya bak egoya dedim ve gülümsedi.Neyse ki vedalaştık ve ben özlediğim İstanbul manzarasını izleyerek karşıya geçtim.Dedim ki kendi kendime saat daha erken bir de İstiklal'de tur at tam olsun.Biraz dolandım felan sonra da eve geldim.Watsapp'tan bay ego yazmış erken ayrıldım maç için kusura bakma.Önemli değil dedim sanki çok umrumdaymış gibi.Bir de demez mi neden geç cevap verdin.Geziyordum dedim.Nerdeydin ? dedi.Taksimdeydim dedim.Bana yazdığı şu " Eğlenilecek kız olmuşsun evlenilecek değil" Bu ne yani şimdi Taksim'de olunca ne oluyor.Neyse iyi akşamlar dedi.Gerizekalıya bak sanki ben eğlenceye barlara,kulüplere gittim.Çokta tın yani...Tabi benim işi çıkıp buluşmayan ve başkasıyla buluşacağım dediğimde banane diyen malum şahısta bir sürü saydırdı.Madem zoruna gitti niye banane diyorsun be adam.Sevgilim misin ? diye sordum.Değilim tabi kızım sevgili muhabbetimi yaptım dedi.O zaman istediğimle görüşürüm seni ilgilendirmez dedim.Kızım benim kızdığım benim işim var dediğimde anlayışla karşılayıp,başka zaman görüşürüz demendi.Ben buluşmuyorum diye bana nispet yaparak başka bir erkekle buluşman kaşarlık gibi ağır laflar etti.Ben aynısını yapsaydım sana bir kızla buluşsaydım sende aynı tepkiyi verirdin dedi.Yoo vermezdim istediğinle görüşür istediğini yaparsın banane dedim.Sonra da tamam istediğin oldu seni watsappta engelliyorum numaranı da siliyorum dedim.Ve öyle de yaptım.Hemen mesaj attı aferin diye...Sonra tekrar engeli açtım bir sürü kavga ettik.Vazgeçtim silmeyeceğim bu sefer istediği olmayacak.Bakalım artık sonumuz ne olacak bilmiyorum...

Daha İstanbul'a geleli 3 gün oldu ve durum bu.İlerleyen günlerde ne olacak bu ilişki ve kim kimi silmek durumunda kalacak çok merak ediyorum.Umarım okurken sıkılmamışsınızdır.






Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder