Flormar Extreme Color Lip Lacquer - 09 1960s

Herkese iyi akşamlar...
Uzunca bir aradan sonra bloguma nihayet yazabilmenin mutluluğunu yaşıyorum.İstanbul'a dönmeme az bir zaman kaldı.Yani bu durumda bloguma daha sık vakit ayıracağım...Bugün ki blog konuğum ise Flormar'ın Bohemian Dreams koleksiyonundan Flormar Extreme Color Lip Lacquer - 09 1960s likit ruju...Umarım beğenirsiniz :)

Flormar indirimini kaçırmamak için yengemden bir kaç şey almasını istemiştim ve aldı.Fakat bu likit rujların indirimde olmadığını söylemişler.Bu yüzden alamadı...Hatta nasıl olur her yerde 5 tl deniliyor demiştim.Neyse ki Amasya'ya Amasyapark Avm açılınca bir gidelim dedim.Gratis var diye gitmiştim ama girişte Flormar mağazasını görünce hemen tabi girdim.İndirimin bittiğini sanıyordum fakat çalışan bayan hala indirimin devam ettiğini söyleyince çok istediğim bu bordo renkli ruju almış oldum.


Kremsi yapıya sahip,pigment bakımından yoğun ve kalıcılık açısından mükemmel diyebilirim.Dudak fotoğraflarım ne yazık ki sorunlu çıktığından blogda swatchlayarak duruşunu göstermek istedim.Vişne çürüğü renginde ama bordoya da yakın ton olarak.Dudağa sürüldüğünde parlak bir yapıdayken zamanla matlaşıyor.En çok bu yönünü sevdim diyebilirim.Ve mutlaka kalemle dudaklarınızı çerçeve yaptıktan sonra ruju uygulamanız gerekiyor.Aksi takdirde kenarlardan taşmış kötü bir görünüm ortaya çıkacaktır.Yakında kuzenimin düğünü olacağından bu rengi tercih ettim.Gerçekten övüldüğü kadar varmış.Çok ama çok memnun kaldım.İndirim bitmeden hemen alın derim.Kesinlikle tavsiye edilir :)







Şimdilik Hoşçakalın.
Sevgiyle Kalın :)

Yorum Gönder