XP Lipstik - 02

Herkese iyi akşamlar...
Bir süredir blogumdan ayrı kaldım ama bu akşam geri döndüm :) Ve bugün ki konum ise XP Lipstick - 02 numaralı rujundan bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


XP markasının bu pembe ambalajlı rujlarını İstanbul'da ne kadar aradıysam da bulamamıştım.Burada bulunca tabi ki hemen aldım.Çünkü çok övgüyle bahsediliyordu,merak ediyordum.Ambalajı çok şirin ve sağlam.Nude tonları sevdiğimden bu rengini aldım.Pigment açısından iyi swatchta gördüğünüz gibi,dudakları nemlendiriyor hatta Essence'nin nude rujlarına benziyor yapısı fakat bunda bir sıkıntı var.Dudaklardaki sorunları ortaya çıkarması ve boşlukları doldurup kötü bir görüntü yaratması.Tabi renginden kaynaklı da olabilir.Yani biraz hayal kırıklığı yaşattı bana diyebilirim.Buradaki fiyatı 5 tl ama İstanbul'da ve diğer büyük şehirlerde daha ucuza bulabilirsiniz.




Siz Xp markalı rujları kullandınız mı?
Kullandıysanız düşünceleriniz nelerdir?






Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder