P2 Shades Of Nude Eye Shadow Palette - 030 Warm Nude

Herkese iyi günler...
Bugün ki yazım da geçenlerde instagram'da da paylaştığım P2 Shades Of Nude Eye Shadow Palette - 030 Warm Nude'den bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


P2 markası henüz ülkemizde yok malesef ama Catrice Rosmann'lara geldiğine göre bu markanın da gelme olasılığı var gibi...Almanya'dan gelen bir yakın akrabam bu far paletini bana hediye etti.Tabi Türkiye'de olmadığından çok sevindim :) Gördüğünüz gibi far paletinde nude tonlar var adı gibi.Far paletindeki altın sarısı ve açık kahverengi sedefliyken somon rengi ve koyu kahverengi mat yapıda.Yumuşacık bir yapıya sahip hepsi fakat çok fazla tozutma yapıyorlar.En eksi tarafı da bu oldu...


Gözlerime uygulanmış halini görüyorsunuz.Işığın azizliğine uğradım biraz ama yine de az çok belli oluyordur.Şu şekilde gözlerime farı uyguladım.Öncelikle göz kapaklarıma paletteki bütün renkleri uyguladım sadece kaş altlarıma farklı bir far kullandım.Yoğun olarak altın sarısını tercih ettim.Kenarlara doğru gölgelendirmeye çalıştım kahve tonlarıyla.Tabi çok başarılı olduğumu söyleyemeyeceğim  bu konuda...Göz pınarlarıma da somon rengini sürdüm pek belli olmasa da...Far bazı olmadan da çok belirgin olamıyor pigment açısından biraz zayıf olduğundan.Sadece biraz ışıltı olduğunu farkediyorsunuz.Far bazı olmayanlar benim gibi krem sürsünler üstüne de açık tonda bir fondöten uygulayıp biraz daha belirgin hale getirebilirler.En çok kalıcılığını beğendim.Silmesem yarına kadar bile hiç bozulmadan gözlerimde kalabilirlerdi :) Sonuç olarak öyle aman aman bir far paleti değil ama yine de fena sayılmaz.Şans verilebilir diye düşünüyorum.Umarım en yakın zamanda da P2 markası da ülkemize gelir....







Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın :)




Yorum Gönder