HC Hair Care Tria - Sıvılaştırılmış Keratin Destekli Kolay Tarama Spreyi

Herkese Günaydınlar
Bugün sizlere HC Hair Care Tria - Sıvılaştırılmış Keratin Destekli Kolay Tarama Spreyi'nden bahsetmek istiyorum.Uzun zaman önce Gizem ve Birgün'le Bahar Kahvaltısı etkinliğinde hediye edilmişti bu ürün.Kullanmaya ancak fırsata bulabildim ama keşke daha önce kullanmaya başlasaymışım diyorum.


Özet geçerek ambalajın arkasındaki bilgiler şöyle; HC Tria Sıvı Saç kremi,saçın yıpranmış yüzeyindeki çatlaklıkları doldurur ve elektriklenmeyi önleyerek kolay taranmasını sağlar.Saçın hasar görmüş kısımlarını onarır ve anında etki ile daha parlak ve sağlıklı saç görümünü sağlamaya yardımcı olur.


Kullanım önerileri de önce şişeyi çalkalayıp tüm saça nemli ya da kuru uygulamamızı söylüyor.Ben duştan sonra nemli saçlarıma aynı dediği şekilde uyguladım ve gerçekten etkisini hemen gösterdi.Normalde zor taranan saçlarımı kolayca taradım.Kokusu biraz değişik geldi bana heralde keratin destekli oluşundan.Vaatlerindeki gibi anında etki ve kolay tarama hatta parlaklık oldu diyebilirim.Tüm saç tiplerine uygun olduğundan herkes kullanabilir.Sizinde benim gibi zor taranan saçlarınız varsa kesinlikle tavsiye ederim.HC Hair Care'in online satış sitesi olan www.sacbakim.com dan bu ürüne ulaşabilirsiniz...









Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın :)

Yorum Gönder