Essence Nail Art Twins Reloaded Glitter Topper - 02 Julia Oje

Herkese iyi akşamlar..
Bu akşam sizlere dün almış olduğum Essence ojelerimden bahsedeceğim ama ondan önce şaşırdığım bir durum oldu...Bu durumu sizinle paylaşmak istiyorum.Essence markasını sadece gratis ve rosmann mağazalarında bir de renklidükkan.com'da online satışı yapıldığını biliyordum fakat burada yani Samsun'un Havza ilçesinde yeni açılan Japon Pazarın'da Essence standını görünce çok şaşırdım.Acaba çakmasımı çıktı diye düşündüm ama çakması değil de sanki elde kalınmış ürünler alınmış gibiydi özellikle ojelerde ve rujlarda.Onun dışında hepsi yerli yerindeydi.Mutluluk ve şaşkınlık arasında bir şey yaşadım.Ben daha önce hiç duymadım bu tarz yerlerde satıldığını...


Bende denemeye ojelerden başlamak istedim.Essence Nail Art Twins Reloaded Glitter Topper - 02 julia ve Essence 3D Effect Nail Art Cracking Top Coat - 06 crack me! pearly pink ojelerini aldım.İlk olarak Essence Nail Art Twins Reloaded Glitter Topper - 02 julia ojeyi denemek istedim.


Pastelin 82 numaralı lila rengindeki ojesiyle beraber kullandım.Pullu ojeleri genelde sadece yüzük parmağımda kullanmayı seviyorum.Malum çıkması kolay olmuyor hem de daha hoş görünüyor.Mor ve gri renkle pulları ve minik simleri var.Fırçası biraz kalın olduğundan sürümü kolay oldu.Pulların dağılımında da sorun yaşamadım.Kuruma da herhangi bir problem olmadı.Bozuk çıkma gibi bir endişem vardı ama bozuk ta çıkmadı.Kısacası çok beğendiğim bir oje oldu.Lila rengindeki ojeyle de çok yakıştı.Diğer renklerini de alabilirim.Fiyatı 2.95 tl di.Kesinlikle tavsiye ederim =) Eee bende artık gönül rahatlığıyla oradan alışveriş yapabilirim :D





Peki siz Essence'nin Twins serisi ojelerinden kullandınız mı?
Kullandıysanız memnun kaldınız mı?







Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...




Yorum Gönder