Doğum Günü Davetiyesi Tasarımım

Herkese iyi akşamlar...
Uzun bir aradan sonra ancak fırsat bulup bloga yazabildim.Nedeni ise gezmeler tozmalar :) Yakında Samsun Merkez'e de gideceğim :) Düğünümüz var ekimde kuzenimin ee abiye felan almak lazım :P Neyse ben asıl konuma gelmek istiyorum.Yeğenimin doğum günü salı günü ve ona özel davetiye yapmak istedim.


Illustrator CS6 programında bu davetiyeyi yaptım.Instagram'da paylaşmıştım fakat tam bitmemişti son halini burada paylaşmak istedim.Ortadaki resmi ve üzerindeki yazıyı ben yapmadım sadece çerçeve içine aldım.Onun dışında herşey bana ait.Fena olmadı gibi :) Ama tabi sizin yorumlarınız çok daha önemli...Grafik tasarım mezunu olup hatta bir de üstüne kursa giden ben hala işsizim.Buradan sesimi duyun matbaacılar,reklam ajansları hatta davetiyeciler :) Hala duymazsanız da kendiniz bilirsiniz...Ama ahtım var eğer evlenirsem kendi davetiyemi kendim tasarlayacağım diye.Henüz ufuklarda öyle bir durum yok hatta damat adayı bile yok =) Artık kısmet diyelim ne yapalım...Şimdilik benden bu kadar kızlar.Umarım beğenmişsinizdir...









Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...


Yorum Gönder