Orkide Matte Nail Enamel - 10 Numaralı Oje

Herkese mutlu haftasonları...
Bugün günlerden cumartesi ama sanki bana hafta içinde bir günmüş gibi geliyor.Buraya geldim geleli cumartesilerin bir anlamı kalmadı.İstanbul'da olsam çarşı pazar gezerdim :) Neyse lafı daha fazla uzatmadan bugün ki konuma gelmek istiyorum.Geçen gün buradaki yazımda Orkide markasının mat ojelerinden biraz bahsetmiştim hatırlarsanız.Şimdi de tırnaklarımda ki duruşunu size göstereceğim...

Orkide Matte Nail Enamel - 10 numaralı ojesini sürmeyi istedim.Diğerini zaten çekilişe koydum :) Fuşya demiştim rengine ama sürdüğümde mürdüm rengine benzettim.Ama tabi mor rengine yakın olduğundan mor da diyebiliriz.Geniş fırçası sayesinde sürmesi kolay oldu.2 katta rengini veriyor fakat ben 3 kat sürmeyi tercih ettim.3 kat sürmeme rağmen hızlı kurudu.Kalıcılık açısından ise 3. günde tırnak uçlarımdan biraz soyulmaya başladı ama yine de fena değil.Lafta mat değil gayette mat gördüğünüz gibi :) Beni tek rahatsız eden kokusu oldu...Ama bu kusuruna rağmen harika bir oje diyebilirim.Bir kaç rengini daha almayı düşünüyorum.Eğer görürseniz bu ojelerden kaçırmayın derim.Kesinlikle tavsiye edilir.







Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder