Önemli Duyuru !

Herkese iyi geceler...
Biliyorsunuz ki 1 temmuz tarihinden itibaren ufak bir çekiliş başlattım.Bunu sosyal ağlarda hergün paylaştım.Bu süre içerisinde blogda çekiliş yazımı görüntüleyen çok ama çok kişi oldu fakat katılım çok az oldu.Anlaşılan çekilişim beğenilmedi.Ben içimden gelerek nacizane hediye vermek istemiştim...Şuan da İstanbul'da olmadığımdan da yeni bir şeyler alıp çekilişe ekleyemiyorum.Zaten çekilişte de katılımın az olması halinde çekilişi iptal edeceğim diye not yazmıştım.Bu tablo karşısında malesef çekilişi iptal etme kararı aldım.Çekilişe katılan herkese çok teşekkür ediyorum.En doğal tabii hakkınız olarak isterseniz takipten de çıkabilirsiniz.Çekiliş bir daha yapmayacağım diye bir şey yok.Yakın zamanda daha büyük bir çekiliş yapacağım.Umarım o zaman bol katılımlı olur...






Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder