Ondan Bundan Şundan Biraz'dan Yaz Çekilişi (İPTAL)

Herkese iyi akşamlar...
Temmuz ayının bu ilk gününde size bir süpriz yapmak istedim ve çekiliş yapmaya karar verdim.Aslında uzun zamandır yapmak istiyordum fakat bazı nedenlerden dolayı bir türlü gerçekleştirememiştim.Temmuz ayına girmişken de ufak bir yaz çekilişi olsun dedim :) Hem de bayram hediyesi olmuş olur...


Hediyelerim şunlar;

Orkide Matte Nail Enamel - 10 
Essence The Gel Nail Polish - 15 Hey,Love!
H&M Nail Polish 4'Lü Oje Seti
Wet N Wild 3'Lü Far Paleti - Sweet As Candy
Wet N Wild Tekli Far - Bleached
Essence XXXL Nude Lipgloss - 01 Shy Beauty
H&M Lipgloss - Lotus Flower
Wet N Wild Silk Finish Lipstick - Hot Red


Tek Zorunlu Şart !

Gfc'de blogumu takibe almanız ve size ulaşabileceğim e-mail adresini yazmanız olacak.Gfc'de takibe almanız için"Bu Siteye Katılın"butonuna tıklamanız yeterli olacaktır.

Ek Haklar Şunlar;

Facebook sayfamı takibe almanız +5
Facebook sayfam için buraya tık tık !
Instagram'da beni takibe almanız +2
Instagram için buraya tık tık !
Sadece G+'da çekilişi duyurmanız +3

 Sizi fazla yormak istemiyorum.Bu yüzden diğer sosyal ağlarda çekilişi duyurmanıza gerek yok.Bu şekilde toplamda 10 hak kazanmış olacaksınız.



Çekiliş bloglarının katılımı kabul edilmeyecektir!
Çekiliş süresince takipten çıkan ya da paylaşımları silenlerin katılımı iptal edilecektir!
Ürünlerin hiç biri kullanılmamıştır.
Yurtdışına gönderim yoktur.
Kargo tabi ki bana ait.
Random.org ile çekiliş sonuçları açıklanacaktır.
Çekilişi kazananın 48 saat içerisinde bana dönüş yapmaması halinde tekrar çekiliş yapılacaktır.



Umarım çekilişi beğenmişsinizdir...
Son katılım tarihini henüz belirleyemedim.Belirlediğimde size haber vereceğim.
NOT:Yeterli katılım olmaması halinde çekilişi iptal edeceğim bilginize...





Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder