Nail Art Çalışmalarım

Herkese iyi geceler...
Uyumadan bir paylaşım yapmak istedim.Daha önce çok acemice basit nail art çalışmalarım olmuştu.Ama bu sefer biraz daha az acemice olan nail art çalışmalarımı göstermek istedim =) Hepsini de daha önceden Instagram'da paylaşmıştım.Bir de blogda görün istedim.Umarım beğenirsiniz...


İşte nail art çalışmalarım :)


Güneşli günler bir türlü gelememişti bende güneşin renkleriyle böyle bir çalışma yapmıştım.Gabrini brillant serisinin bu altın sarısı rengindeki simli ojesini de çok severim.Bence basit ama hoş bir çalışma oldu gibi...



Bir gece canım sıkılmıştı ve bişey yapmam lazımdı bende nail art yapayım dedim.Sonuç böyle birşey çıktı.Çok fazla tırnaklarımı süslemedim gördüğünüz gibi...Sadece iki tırnağıma yaptım.Orta parmağıma pembe ve gümüş renginde french yaptım.Üstüne de minik bir çiçek koydum buradan pek belli olmasa da...Yüzük parmağımda da mint yeşili oje sürdüm üzerine çiçek çizmeye çalıştım.Pembe puantiyeler yaptım.Basit ama güzel durdu.Hatta kurstaki arkadaşlar çok beğenmişti.



Sevgililer gününe özel olarak yapmıştım.Acemice ama fena da olmamış sanki :) 


Bu çalışmayı da kar yağışının yoğun olduğu günlerde karı biraz anımsatsın diye yapmıştım.Kar taneli taşlar olsaydı daha iyi olurdu ama yoktu malesef.Kullandığım malzemeler gördüğünüz gibi Flormar'ın beyaz rengindeki ve içinde ışıltılar bulunduran iki ojesi.Bir de Avon'un nail art seti.Yakınlarımda çok beğenmişti :)


Çalışmalarım şimdilik bu kadar.Profesyonelce olmasa da nail art yapmayı seviyorum.Netice de tırnak süsleme sanatı.Ve sanata yatkınlığı olan biri olarak yapa yapa daha iyi işler çıkaracağıma inanıyorum.








Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder