Essence Long Lasting - 07 Natural Beauty Ruj

Herkese mutlu pazarlar...
Bugün sizlere Essence Long Lasting serisinden 07 Natural Beauty rujdan bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz :)

Uzun zamandır kullanmaya kıyamadığım bir rujdu fakat bugün sonunda dayanamayıp sürdüm :) Gül kurusu rengine benziyor.Adında anlaşılacağı üzere doğal yani nude tonlarda.Ama benim telefonda bazı renklerin çekimi farklı çıkabiliyor.O yüzden bu fotoğrafa efekt uygulayarak rujun asıl rengini gösterebildim.Bu sefer de fotoğrafın pixel kalitesi düştü malesef :/ Kusura bakmayın...Neyse Essence'nin bu rujlarını çok severek kullanıyorum.Dudakta duruşlarını seviyorum.Pigment bakımından iyi ,sürümü kolay ve kalıcılıkta da iyi diyebilirim.En önemlisi dudakta yağ gibi parlamıyor.Zaman geçtikçe dudaklardaki çizgi çizgi,kavlamış gibi iğrenç bir görüntüye de sebebiyet vermiyor bu da çok önemli.Hem de dudaklarınızı nemlendiriyor.

Rengini ve duruşunu swatchlayarak göstermek istedim.Dudaklarda da renk bu şekilde duruyor.Çoğu blogger bu rujdan övgüyle bahsetmişti.Gerçekten de övgüleri hakediyormuş.Günlük makyajlarımda kullandığım favori rujlarımdan biri oldu daha şimdiden...Gratis ve Rosmann mağazalarında 8.50 tl'ye bu ruju bulabilirsiniz.Kesinlikle tavsiye edilir :)






Siz bu ruj hakkında neler düşünüyorsunuz?








Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...



Yorum Gönder