Essence I Love Extreme Crazy Volume Rimel

Herkese iyi günler...
Dünden beri kendimi çok halsiz,yorgun hissediyorum.Resmen kolum kanadım kalkmıyor.Bu ramazan sanırım biraz beni etkiledi...Ama neyse ki biraz biraz kendime geldim.Ve kendime gelir gelmez size  Essence'nin en ünlü rimellerinden Essence I Love Extreme Crazy Volume Rimel'den bahsetmek istedim.Umarım beğenirsiniz...

Essence I Love Extreme Crazy Rimel; pembe renginde şirin bir ambalaja sahip.Fırçası da gördüğünüz gibi plastik,orta kalınlıkta ve kısa kısa kılları var.Siyahlığına siyah ama çok akışkan yapıya sahip.Kirpiklere sürerken başka yerlere sıçramaması için dikkatli sürmeniz gerekiyor.İlk katta volume veriyor 2. katı uyguladığınızda çok fazla topaklanma oluyor ve kirpikler birbirine yapışıyor :/



Rimelin gözümde uygulanmış halini de görüyorsunuz.(Saçım parazit yapmış :P) İlk fotoğraf tam net çıkmamış olsa da bazı kirpiklerin birbirine yapıştığını görüyorsunuzdur.Hacim veriyor,uzatıyor ama hoş bir görüntü ortaya çıkmıyor.Bir de şöyle bir durum yaşadım rimeli sürdükten sonra hapşırdım ve hapşırmamla rimelin boyasının gözümün kenarlarına sıçraması bir oldu :) Hayretler içerisinde kaldım :o Yani anlayacağınız bu rimelden pek memnun kalmadım.Essence'nin bence daha güzel rimelleri var.Fiyatı sanırım 10 tl civarında.Tavsiye etmiyorum,aynı fiyatlarda çok daha iyi rimeller var.




Essence'nin bu rimelini kullandınız mı?
Kullandıysanız düşünceleriniz nelerdir?








Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder