Şaşkınım Şaşkın !

Herkese iyi akşamlar...
Bu akşam sizlere dün başıma gelen olayı anlatmak istedim.Benim şahsen aklıma gelmeyecek bir şey yaşadım...O yüzden çok şaşkınım...Neyse daha fazla lafı uzatmadan anlatayım :)
*Görsel Google'dan Alıntıdır.
Samsun'a geldikten hemen sonra abimle kuzenim bize süpriz yaparak buraya geldiler.Malum ramazan ayında olduğumuzdan akşam dışarı çıkabildik.Akşam Havza'ya gittik orada bir cafe'de oturduk.Hem dondurma yedik hem de muhabbet ettik.Yan masadaki çocuğun bizim tarafa baktığını farkettim ama sonra pek umursamadım.Hatta biz kalktığımızda çoktan gitmişti yanındakilerle...Dün de instagram'da dolaşırken dm'ye bir fotoğraf gönderildi kabul ettim ve hemen bir mesaj geldi.O mesajı gördüğümde çok şaşırdım.Hatta görseldeki kız kadar ağzım açık şaşırdım açıkcası :) Hiç tanımadığım bir erkek tarafından 1 hafta ya da 10 gün önce Havza'da cafe de sizi mi gördüm acaba diye bir soruyla karşılaştım.Eğer akşamsa evet orada bulundum dedim.Evet akşamdı dedi sonra da evet o sensin dedi.Emin misin ben olduğuma ne giymiştim,yanımda birileri var mıydı diye bir sürü soru sordum ve evet o kız bendim.Peki nasıl buradan buldun diye sorduğumda söylemedi.Swarm'dan bulsan şaşırmazdım ama instagram'dan beni bulman çok şaşırtıcı dedim.Sonra birbirimize sorular sormaya başladık.İşte nerdensin,nerde otururuyorsun vs. diye.Görüntüye bakarsan 30 var dersin ama yaşı 21 çıktı :) Yani benden 4 yaş küçükmüş ikinci şoku yaşadım...Henüz Eskişehir'de okuyan bir üniversiteli.Yaş sıkıntı değil de tanıştıktan sonra bir ilişki başlaması halinde evlilik çağına gelmiş ben okulunun bitmesini,askere gitmesini ve iş bulmasını beklerken herhalde evde kalırım =) O yüzden bu olaya pek sıcak bakmıyorum...

Ben bazen yaşarım böyle ilginç olaylar :) Teknoloji sayesinde insanlara ne kadar ulaşmanın kolay olduğunu da bir kez daha görmüş oldum.Beğenilmek ve bu şekilde aranmak ne yalan söyleyeyim hoşuma gitmedi değil...Ama bu durumda malesef olamayacak bir şey.Mantıken bana sadece zaman kaybı olur diye düşünüyorum...


İşte yaşadığım şaşırtıcı olay buydu kızlar.Yazımı burada sonlandırırken umarım okurken sıkılmamışsınızdır...Başka bir olaya kadar görüşmek üzere ;)





Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder