Samsun'a Geldim

Herkese iyi akşamlar...
Sizlere bugün Samsun'dan yazıyorum.Geçenlerde çok yoruldum diye yazmıştım hatırlarsanız.İş bulamayınca ailemin yanına gitmeye karar verdim.İstanbul'dan ayrılmak hiç istemesem de şartlar bunu gerektirdi...


Bir yandan aileme kavuştuğum için mutlu olsam da bir yandan da İstanbul'dan ayrılmak beni üzmüyor değil...Çevremdeki insanların İstanbul'dan kaçış planları yapmasını hep yadırgamışımdır.İstanbul'un kalabalığı,stresi vs derken acaba hep kötü yanından mı bakıyoruz.Oysa ki İstanbul'a güzel baksak içindeki güzellikleri görebiliriz.Ben köprüden geçerken İstanbul'a hüzünlü gözlerle bakıp veda ettim.Dile kolay 3,5 ay uzaklarda olacağım...Tek temennim umarım çok sıkılmam.

Neyse ki internet var da hem blogdan hem de diğer sosyal ağlardan uzak kalmamış olacağım =) Çekiliş yapmak istiyordum ama buraya ani gelişimle malesef yapamayacağım.Artık İstanbul'a dönünce bunu telafi ederim...





Şimdilik Hoşçakalın ;)

Yorum Gönder