Orkide Matte Nail Enamel Oje Alışverişi

Herkese iyi günler...
Bugün minik bir oje alışverişiyle karşınızdayım.Ama en önemlisi artık burada makyaj malzemeleri alacağım bir kozmetikçi bulmuş olmam :)


Gördüğünüz gibi Orkide 08 numaralı mint yeşili (çekimden dolayı mavi gibi çıktı)ve Orkide 10 numaralı fuşya renginde iki tane mat ojesinden aldım.Kalın fırçalı olduğu belirtilmiş üzerinde...Henüz kullanmadım ama fırçasına baktığımda gayet kalın fakat kokusu bana ağır geldi.Umarım tırnakta duruşu güzel olur.Uyguladığımda blogda yazısını yazacağım.Ojelerin tanesi burada 2 tl idi.İstanbul'da veya diğer şehirlerde fiyatı farklı olabilir.Ben ilk defa bu markanın ojesini kullanacağım.Açıkcası kullanmak için sabırsızlanıyorum :)




Peki siz Orkide'nin mat ojelerini kullandınız mı?
Kullandıysanız düşünceleriniz nelerdir?







Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...

Yorum Gönder