Essence Lipliner - 14 Femme Fatale Dudak Kalemi

Herkese iyi günler...
Bugün ki blog konuğum son zamanlarda sık sık bloggerlar tarafından çok met edilen bir ürün oldu.Bende yaklaşık 1 ay kadar önce merak edip aldım ve gerçekten onlara hak verdim :)Hangi üründen bahsediyorum derseniz tabi ki Essence lipliner'dan :) Benim yorumlayacağım da Essence Lipliner - 14 Femme Fatale olacak.Umarım beğenirsiniz...


Essence Lipliner  - 14 Femme Fatale; tam kırmızı renginde diyebilirim.Açıkcası başka renk yoktu gittiğim gratis'te ama yine de iyi ki almışım diyorum.Dudak kaleminin ucu yumuşacık ve sürerken hiç acıtmıyor.Yani kremsi bir yapıya sahip ve az da olsa nemlendirme özelliğide var.Pigment bakımından da çok yoğun ve dudaklarınıza tam rengini verebiliyor.


Rengin duruşunu daha iyi görmeniz için swatchladım.Pigment bakımından dediğim gibi gayet iyi.Kalıcılık bakımından da saatlerce dudakta kalabiliyor.Ben bu rengi kendime göre baya bir cesur bulduğumdan bir gece davetinde,düğünde vs gibi bir ortamda sürmeyi düşünüyorum.Siz istediğiniz ortamda kullanbilirsiniz.Bu başarılı performansa göre fiyatı da çok uygun.Sadece 3.75 tl'ye gratis ve rosmannlarda bulabilirsiniz.Memnun kalacağınızdan eminim.Kesinlikle tavsiye edilir :)





Essence lipliner 14 Femme Fatale dudak kalemini kullandınız mı?
Kullandıysanız memnun kaldınız mı?






Şimdilik Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın ;)


Yorum Gönder