Moshos Garden Shea & Lavanta El ve Yüz Kremi

Herkese iyi akşamlar...
Bugün size Gizem ve Birgün'le Bahar Kahvaltısı etkinliğinde bize hediye edilen Moshos Garden Shea & Lavanta el ve yüz kreminden bahsetmek istiyorum.


Moshos Garden markasını ilk olarak instagram'da görüyordum.Çoğu kullanan öve öve bitiremiyordu.Doğal ve organik ürünleri olduğu söyleniyordu.Etkinlikte de hediye edilince merakım dineceği için mutlu oldum :) Neyse Moshos Garden Shea & Lavanta el ve yüz kremi yanında kil maskesi de vardı onu ilerleyen günlerde uygulayıp yorumlayacağım.Bir de gördüğünüz gibi yanına da lavanta kesesi koymuşlar.Bende lavanta özlü kremle lavantayı yanyana koymak istedim :)


Katı bir yapıya sahip olan bu kremi parmağınızın ucuyla bile almanız yeterli olacaktır.Ben biraz fazla almış olabilirim :) Elime sürdüğüm kremi yedirdiğimde başları çok yağlı geldi ama zamanla cildim bu yağı emerek yumuşacık olmasını sağladı.Tabi bir de buram buram ellerim lavanta koktu.Yeni kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım.Gerçekten övüldüğü kadar varmış.Yüzüme de uygulamayı düşünüyorum.

Moshos Garden'a bu güzel hediyeler için tekrar teşekkür ederim.Bu güzel kremi ve diğer ürünlerini incelemek isterseniz Moshos Garden web sitesine bakabilirsiniz.





Moshos Garden Shea & Lavanta El ve Yüz kremini kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz neler?







Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...


Yorum Gönder