Anneler Günü İndiriminden Aldıklarım

Herkese iyi geceler...
Bu hafta bir hayli yoğundum.İş görüşmelerine koşturup durdum.Ama bir türlü kafama göre bir iş bulamadım :( Aramalarım tam gaz devam ediyor tabi...Bir de bugün Samsun'daki evimiz için alışveriş yaptık.Baya bir yoruldum :/ Tabi bu arada anneler günü indirimlerinden faydalanmak istedim ama istediğim gibi pek olmadı...Çünkü neyi almayı istediysem bulamadım.Gratis'ler resmen boşaltılmıştı.Rosmann'a da o met edilen rujları için gittim ama istediğim renkler yoktu almaktan vazgeçtim.Sadece indirime giren ojelerinden aldım.Tabi Gratis kadar indirimleri hoşnut etmedi beni ne yalan söyleyim :/ Neyse çok konuştum bakalım neler almışım :)

İndirimden aldıklarım;

Wet N Wild Megalast Coral-ine Ruj - Fiyatı 5.95 tl
Wet N Wild Bleached/Delave Tekli Far - Fiyatı 3.95 tl
Essence XXXL Nude Dudak Parlatıcısı - Fiyatı 4.99 tl
Rival de Loop High Shine ojeler de tanesi 1.60 tl


Ayrıca Essence dudak partlatıcısı indirimde değildi fakat fiyatı gayet uygun :) Wet N Wild rujlarının bütün renkleri tükendiğinden  2 3 tane daha alamadım ne yazık ki :( Özellikle Bare It All rujunu almak çok istemiştim.Neyse artık bulduğumda alırım... Ufak bir alışveriş oldu ama bana yine de iyi geldi...Artık başka indirimde daha çok alışverişle görüşürüz canlarım :)







Hoşçakalın
Sevgiyle Kalın...


Yorum Gönder