Vazgeçtim


Herkese iyi geceler...
Bu gece uyku tutmadı gerçi son 3 gündür uyku tutmuyor beni...Bunun sebebini biraz olsun anlatıp,içimi dökmek istedim.Çünkü tek başıma düşünmekten,konuşmaktan sıkıldım !Tabi baştan söyleyeyim dertlendiğim konu aşk.Umarım okurken sıkılmazsınız.

Onunla tanışmamız biraz ilginçti.3 sene önce hiç numara yazmayan bir belediye otobüsüne bindim herhalde Mecidiyeköy'den geçiyor diye.Eski iş yerime uğrayıp bazı evraklarımı almam gerekiyordu.İçime bir kuşku girdi acaba gitmiyor mu ? diye.Önümde oturana hemen sorayım dedim en iyisi.Bakar mısınız bu otobüs Mecidiyeköy'den geçiyor mu ? Gülümseyerek Maslak'a kadar bile gidiyor dedi.Peki iyi o zaman dedim.Benimle başladı konuşmaya.Sohbeti açıkçası hoşuma gitmişti.Numaramı istedi kusura bakma veremem dedim ama facebookta ismini söyle ben eklerim dedim.Oda söyledi ve ekledim.Tabi sonra benim durağa gelince indim.Akşam baktım isteğimi kabul etmiş ve konuşmaya başladık.Zamanla sohbetlerimiz uzadı,numaramızı verdik birbirmize.Sevgili değil de çok iyi iki arkadaş olmuştuk artık.Görüşüyorduk ara ara,telefonda saatlerce konuşuyorduk.Birbirimizin dertlerini paylaşıyorduk vs...Açıkcası tip olarak beğenmiyordum ama kişilik olarak beğeniyordum.Uzun zaman sonra bir akşam görüştük.O zaman ailemde Samsun'da olduğundan biraz rahattım.Korku filmlerini sevdiği için sinemaya gittik,Sıccin'i izledik.Baya korkunçtu tabi :) O akşamdan sonra olan oldu.Bir anda arkadaşlığımız bitti sanki.Bambaşka bir duruma dönüştü.Hani bir yandan ne oluyor bana diyordum.Sonra zamanla bu durumu kabullendim.Bana ilgiliydi başları,sık sık görüşüyorduk.Sonra sonra bazı anlaşmazlıklar oldu aramızda ve bana eskisi kadar ilgili olmamaya başladı.Artık ne eskisi gibi arıyordu ne de görüşüyorduk.Bambaşka bir insan olmuştu sanki tanıyamıyordum.O kendisinin değişmediğini benim değiştiğimi tabi iddaa ediyordu.Anlaşamadığımız en büyük konu benim onunla olan evlilik hayalimdi.Ben ne zaman evlilikten laf açsam hemen konuyu kapatıyordu.Tabi bu durum beni üzdüğünden sürekli tartışıyorduk.En çokta seni alan adama Allah sabır versin gibi lafları canımı acıtıyordu...Düşünsenize evlilik hayalleri kurduğunuz adam sizi başkalarıyla evlendiriyor...Tabi evililik hayallerim de suya düşmüş oldu.Ya bana biz sevgili değiliz ve hiç olmadık deyişi.Bir de şöyle saçma bir lafı vardı onun gülerek söylediği ama beni çok üzen."Arkadaş üstü,sevgili altı naber? " Bu ne saçma bir laf dediğimde.Ne var arkadaştan üstünsün işte ama sevgilim değilsin.Anlayacağınız bana saygısı da hiç kalmamıştı.Bir de bak sana dürüstçe söylüyorum kızım bizim bir sonumuz yok demeler.Dürüstlükmüş peh ! Dürüst olan insan en başta bunu söylerdi.Benim en büyük hatam geçmişteki aşklarımı bilen bir adamla bu duruma gelmekti.Hatta bana arkamdan üzülme 2 gün sonra unutursun diğer o çok aşık oldukların gibi dedi.Evet aşık olduklarım oldu ama ben hiç birini ömrümün sonuna kadar aşık olarak düşlememiştim.O bunu anlayamadı...Herşeye rağmen sabırla bekledim değişmesini ama olmadı,değişemedi.Zaten bir insanın değişmesini beklemek saçmalıktı ! 3 gündür tüm bağlantıyı kestik.Doğru olan buydu ama ben yine de çok özledim.Kimseye üzüntümü belli etmemeye çalışıyorum,sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyorum.Ama gece olunca yokluğunu daha fazla hissediyorum.Şimdi o kesin hemen başkasını bulduğumu düşünmeye başlamıştır.Bu kadar sesssiz,tepkisiz kalmam tuhafına gideceği için.İnsan sevilmediğini,değer görmediğini ve saygı duyulmadığını anlayınca vazgeçiyor işte...Sessizliğim,tepkisizliğim aslında bu yüzden.Ben böyle olmasını hiç istemedim ama o bunu yapmamı istedi.Yani kısacası vazgeçtim :( Umarım en kısa zamanda onu unuturum.


Benden şimdilik bu kadar...İçimi döktüm ve rahatladım :) Umarım çok fazla saçmalamamışımdır.





Hoşçakalın


Yorum Gönder