Gosh Velvet Touch - 145 Shocking Coral Ruj

Herkese iyi akşamlar...
Uzun zaman önce kazanmış olduğum çekilişin hediyesi Gosh Velvet Touch - 145 Shocking Coral ruj hakkında yorumlarımı bugün sizinle paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz...


Ambalaj bakımından çok şık buldum.Siyah matlık ve parlaklık güzel uyum sağlamış ve kaliteli görünüyor.Rujun dudaklarımdaki görünümünü de size göstermek istedim fakat mevsim geçişi döneminde dudaklarımda uçuklamaya benzer bir durum meydana geliyor.Bu yüzden üst dudağım biraz pütürlü çıkmış.Kusura bakmayın bu görüntü için...


Rengi gördüğünüz gibi tam baharlık.Mercan renginde fakat içinde pembelikler de bulunuyor.Dudağıma sürdüğümde yağ gibi kaydı.Yani sürümü gayet kolay.Fakat dudaktaki görünüşünü beğenmedim.Sebebi ise dudaktaki kusurları daha çok ortaya çıkarıyor ve sanki yağlı birşey yenmişte dudaklarda parlaklılığı kalmış gibi bir yağlı görüntü ortaya çıkıyor.Pigment açısından yoğun ve dudağa rengini hemen veriyor.Nemlendiricilik açısından da iyi ama henüz ilk kez ruju sürdüğümden kaç saate kadar kalıcılığı var  bilemiyorum.Dudaklarımdaki yağlı görünümden dolayı benim hoşuma gitmedi.Gratislerde 18.90 tl gibi bir fiyata satıldığını biliyorum.Bence bu fiyata göre çok daha uyguna alınabilecek güzel rujlar var...




Gosh marka rujları kullandınız mı ?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz neler?





Hoşçakalın :)


Yorum Gönder