Gizem ve Birgün'le Bahar Kahvaltısı Etkinliği Sponsorları

Herkese iyi akşamlar...
Dün biraz yoğun olduğumdan bugün ancak yazabiliyorum... Gizem ve Birgün'le Bahar Kahvaltısı etkinliğinde bize sunulan hediyeleri paylaşmak istiyorum.


Hediyelerin topluca görünüşü böyle...


Keçeden ismimin yazılı olduğu kitap ayracı Gülşah'ın Sihirli Değneği'nin hediyesi oldu.Bu şirin ismimin yazılı olduğu kurabiye Zencefil Kurabiye Evi'nden.Güllü,çiçekli ve rujlu gibi çeşitleri olan cupcakeler That's Cookie Butik Kurabiye'den.Minik sevimli çiçeğim ise Minusthegarden'ın hediyesi oldu.


Nideno Kişiye Özel Defterler
İster kendi defterinizi tasarlayabiliyorsunuz,isterseniz benim gibi hazır tasarlanmış defterleri sipariş edebiliyorsunuz.Ben bu şans kelebeğini çok sevdim :)


Bebak markasını duymayanımız yoktur.Yazın gelmesine az kaldığı şu günlerde bizleri düşünerek cocoa ve havuçlu güneş kremleri hediye etti.


Doğadan yeşil çay ve kupa bardağını bize hediye etti.


Uneller Gurme böğürtlenli ve tuzlu,biberli %100 el yapımı lezzetli kurabiyelerinden bize hediye etti.


Gratis bize çeşitli kremler hediye etti.Bana Almanya'dan ithal bacak kremi geldi.


Pronail Express Manikür Seti'ni çok merak ettim yakın zamanda uygulamayı düşünüyorum.


Moshos Garden doğal ürünleriyle tanınan ve sürekli her yerde karşıma çıkan bir markaydı son zamanlarda.Ve sonunda bende ulaşmış oldum bu markaya.Kil maskesi ve el yüz kremi hediye edildi.


HC Hair Care Ovex ve Tria saç bakım ürünleri hediye edildi.Yine çok duyduğum bir markaydı.Özellikle kolay tarama saç spreyini merak ediyordum.Yakında kullanmayı düşündüklerimden...


Rean gül kokulu vücut losyonu.Önceden hiç kullanmadım bir marka.Bu ürünü çok merak ediyorum.Merakımı yakında gidereceğim.Otacı doğal zeytinyağlı ve limonlu el,yüz ve vücut sabunu en yakın zamanda kullanacağım.Durance'ye de teşekkürler.


Son olarakta nar şeklinde şirin mumları Mutlu Mumlar tarafından hediye edildi.Ve etkinlik pastamızda Duygu Cookie tarafından yapıldı.





Sponsorlarımız işte böyledi...
Etkinliğe katkılarından dolayı tüm sponsorlarımıza da teşekkür ederim.
Bu güzel etkinlik için tekrar Birgün'e ve Gizem'in Saksısı'na teşekkür ederim.







Hoşçakalın ;)


Yorum Gönder