Gizem ve Birgün'le Bahar Kahvaltısı Etkinliği

Herkese iyi akşamlar
Havalar ısınacağına git gide soğuyor.Bahar gelmedi bir türlü yaz da gelecek mi artık muamma...Neyse ben asıl konuma geleyim artık :) 19 Nisan pazar günü sevgili arkadaşım Birgün ve Gizem'in bahar kahvaltısı etkinliğine katıldım.


İlk defa bir blogger etkinliğine katıldım.Tabi bu yüzden biraz heyecanlıydım =) Taksim'de Tutto Cafe'de etkinlik gerçekleştirildi.Küçük ama nezih bir mekanda ağırlandık.Güzel müzikler çalıyordu ve sıcak bir ortamdı.Herkesin masasında ismi ve blogu yazıyordu.İsmimin bulunduğu masada yine ismimin yazılı olduğu şirin kurabiye,bileğimize takmak için hazırlanan pembe kurdeleli güllerin olduğu bileklik,kırmızı nar şeklinde mum,Gülşah'ın Sihirli Değneği'nin hediyesi ve fotoğrafta tam çıkmayan küçük çiçeğim vardı.Herşey çok şirin görünüyordu :)


Gizem ve Birgün'le bahar kahvaltımızda yok yoktu ancak benim önümdeki bölümü çekebildim.Herşey çok güzel ve lezzetliydi...Tabi bir de çoğunu takip ettiğim ama hiç tanışma fırsatımın olamadığı bloggerlar vardı.Hoş sohbetleri ve sıcak kanlı davranışlarıyla çoğunu eskiden beri tanıyormuşum gibi hissettim.



Güllü,çiçekli,rujlu gibi çeşitleri olan sevimli cupcakeler ikram edildi.Bana güllü olanı geldi :) Bu güzel cupcake için Thats Cookie'ye teşekkürler.


Etkinliğin ev sahiplerinden Gizem'in Saksısı blogunun sahibesi Gizem'le sponsorlarımızdan Moshosgarden'ı tanıtırken birlikte çekilen fotoğrafımız.Ben biraz garip çıkmışım ama hadi neyse...Gizem çok canlı,sevecen,yerinde duramayan kıpır kıpır bir kız.Çok güzel ağırladı bizi.Kendisini tanıdığıma çok memnun oldum.


Ve etkinliğin diğer ev sahibi canım arkadaşım Birgün'le de yüz yüze sonunda tanışmış olduk.Zaten sevdiğim bir arkadaşımdı daha bir çok sevdim :D Güneşin pardon ışığın azizliğine biraz uğramış olsakta böyle eğlenceli fotoğraflar çekindik :) 


Son olarak hediyelerimiz verildikten sonra Gizem ve Birgün'le bahar kahvaltısı etkinliğinin pastası etkinlik sahipleri tarafından kesildi.Gördüğünüz gibi pastanın görüntüsü çok şirin :) Tadı da görüntüsü gibi güzeldi.



Bu güzel ve keyifli günü bize yaşattıkları için Gizem ve Birgün'e teşekkür ederim.




Etkinlikteki sponsorlarımızı bir daha ki posta yazacağım.Gizem ve Birgün'le Bahar Kahvaltısı etkinliğindeki diğer fotoğrafları instagram'da 

#gizemvebirgunlebaharkahvaltisi

#gizemlebirgunde etiketleriyle görebilirsiniz.






Şimdilik Hoşçakalın :)


Yorum Gönder