Gabrini Perfect Wear Color Shine Extralasting Lipgloss - 03

Herkese iyi akşamlar...
Bu yıl ikinci kez gribe yakalanmış bulunmaktayım.Bünyem sanırım zayıflamış :/ Neyse bugün ki blog konuğum Gabrini Perfect Wear Color Shine Extralasting Lipgloss  - 03 oldu.Umarım yorumlarımı beğenirsiniz...


Gabrini Perfect Wear Color Shine Extralasting Lipgloss - 03 ; Yılbaşındaki Gabrini Cosmetics ve Mor Hastası'nın ortak çekilişinden kazanmıştım.Yeni yeni kullanmaya başladım ve bayıldım.Aslında pek lipgloss kullanmam ama yazın hafif makyajla beraber dudaklarda harika bir görünüm sağlayacaktır.


Fotoğtaf pek net çıkmamış ama neyse...Rengi gördüğünüz gibi koyu pembe.Sürümü gayet kolay,göründüğü kadar koyu pembe durmuyor dudakta sürüldüğünde ve yapış yapış olmuyor.Doğal bir parlaklık sağlıyor.Kalıcılık açsından da fena sayılmaz diyebilirim.Fiyatını hediye olduğu için bilemiyorum ama muhtemelen uygundur.Hem uygun fiyata hem de iyi bir lipgloss arıyorsanız bence Gabrini'nin bu güzel lipglossunu tercih edebilirsiniz.


Dudağımdaki duruşunu da görün istedim :) Bazı fotoğrafları bloga yüklediğimde daha farklı çıkıyor.Bunun sebebini hala çözemedim.Biraz kötü görüntü çıkmış kusura bakmayın...





Gabrini markası lipglossları hiç kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?






Şimdilik Hoşçakalın ;)


Yorum Gönder