Bioxcin Genesis Saç Dökülmesine Karşı Bitkisel Şampuan

Herkese iyi akşamlar...
Bahar geldi ama havalar hala çok soğuk.Sanırım bu sene yaz geç gelecek :) Dudaklarım da yine alerjik tepki verdi.Sabırla tamamen iyileşmesini bekliyorum.Bugün ki blog konuğum Bioxcin Genesis saç şampuanı oldu.


Bioxcin şampuanla tanışmam babam sayesinde oldu.Daha önceden de saç dökülmesini engellemek için kullanmıştı.Eczanede kampanyası olduğunu görüp 3'lü olarak uygun fiyata almış.Cansız,çabuk yağlanan ve aşırı dökülen saçlarım için bende bu şampuanı denemek istedim.

Bioxcin genesis saç dökülmesine karşı bitkisel şampuan.Benim kullanmış olduğum yağlı saçlar için.Arkasında içerik olarak hangi testlerden geçtiğini anlatıyor.Kanıtlanmış sonuçlarda gördüğünüz gibi 6. ayın sonunda ortalama %86 lık bir oranla saç dökülmesini engellediğini söylüyor.Banyo yaptığım zamanlarda şampuanı kullanıyorum.Bitkisel şampuan olduğu için kokusunu pek sevmiyorum.2 aydır düzenli olarak kullanıyorum ve saçlarımdaki canlanmayı herkes farkediyor.Eskiden hiç şekil almayan saçlarım şekil almaya başladı.Saçlarımdaki o yıpranmış görüntü düzelmeye başladı ve saç dökülmesi eskiye oranla azaldı diyebilirim.Kısacası ben çok memnun kaldım.Bittiğinde tekrar babama aldırmayı düşünüyorum :) Eğer sizinde benim gibi saç problemleriniz varsa kullanmanızı tavsiye ederim.İnternetten veya eczanelerden temin edebilirsiniz.




Sizde Bioxcin Genesis saç şampuanını kullanıyor musunuz?
Kullanıyorsanız hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?





Hoşçakalın.


Yorum Gönder