Rival de Loop Young Glitter Nails - Mars Invasion Ve Essence Colour & Go - 54 Trust In Fashion Oje

Herkese iyi akşamlar...
Bugün yine bir oje yazısıyla karşınızdayım.Dün akşam Rival de Loop Young Glitter Nails - Mars Invasion ve Essence Colour & Go - 54 Trust In Fashion ojelerimi sürdüm.


Gördüğünüz gibi benzer tonlardaki iki yeşil ojeyi sürdüm.Tabi Rival de Loop Young ojenin yeşili biraz daha açık.


Bu yazıda daha çok baz aldığım oje Rival de Loop Young'ın yeni serisinden olan glitter nails - mars invasion.Flormar'ın yılbaşında çıkardığı feather look serisindeki ojelere benzettim bu ojeyi.Tek farkı içinde minik pulların olması.Yüzük parmağıma sadece sürdüm.Çünkü hepsine sürmek hoşuma gitmiyor.Yapısal özelliklerinden bahsedecek olursak şöyle; Sürümünde Flormar'ın Feather Look ojeleri gibi pulların dağılımı zor olmadı.Tek kat sürdüm ve kısa sürede kurudu.Essence'nin bu minik ojeleri kalmadı ama onu da kısaca yorumlayacağım.Zümrüt yeşili renginde ve pigment açısından gayet yoğun.Sürümü gayet kolay ,2 katta tam rengini verdi.Kuruması da kısa sürdü fakat bugün soyulmalar olmaya başladı.Soyulması dışında fena bir oje değil.Ben iki ojeyi birbirine çok yakıştırdım.Rival de Loop Young ojelerini de çok sevdim ve çoğaltmayı düşünüyorum.Umarım sizde beğenmişsinizdir :)





Siz Rival de Loop Young Glitter Nails serisinden ojeleri kullandınız mı?
Kullandıysanız memnun kaldınız mı?





Hoşçakalın...

Yorum Gönder