Kızsal Mevzular Blogunun Çekilişinden Kazandığım Hediyeler

Herkese iyi geceler...
Bu sabah Kızsal Mevzular blogunun çekilişinden kazandığım hediyelerin gelmesiyle uyandım.Açıkçası bugün hiç beklemiyordum biraz süpriz oldu diyebilirim.(Çekilişte kazandıklarımı detaylı olarak buradan görebilirsiniz.)


Çok şirin ve özenilerek hazırlanmış bir kutuda hediyelerim geldi.Ayrıca hediyelerim birbirinden güzel.Zaten fotoğrafta da az çok görüyorsunuz.Wet N Wild'ın da yarın farlarından almayı düşünüyordum fakat artık pek gerek kalmadı sanırım.Tabi benim işim belli olmaz :) Makyaj malzemeleri ve oje dışındaki bir kaç hediyemi de çeyizime sakladım.Zaman buldukça da bazı hediyelerimi kullanıp yorumlayacağım.Bu güzel hediyeler için Kızsal Mevzular blog sahibesine çok teşekkür ederim.





Hoşçakalın

Yorum Gönder