Kocan Kadar Konuş Filmi

Herkese iyi geceler...
Bazı nedenlerden dolayı bir süredir blogumu malesef boşladım.Bu süre içerisinde tek keyif veren şey " Kocan Kadar Konuş " filmi oldu :)

Geçen pazar günü yengem sinemaya gidelim dedi.Yeni film çıkmış Kocan Kadar Konuş'a...Başta hiç gidesim yoktu ama kırmamak için peki dedim.Trump Towers'daki sinemaya gittik.Çok beklemeden seans zamanı geldi ve filmi izlemeye gittik.Ben aslında komedi filmlerini hiç sevmem.Özellikle Türk komedi filmlerinden pek hoşlanmam ama başından sonuna kadar keyifle izledim.Salonda bir ara kahkahalar hiç susmadı diyebilirim. 

Kısaca bir özet geçeyim size :) (Bu arada bu filmin kitabını çok duydum ama okumadım.)
Romantik komedi kategorisindeki filmin başrollerini Ezgi Mola ve Murat Yıldırım paylaşıyor.Evin en büyük kızı Efsun (Ezgi Mola) 30 yaşına gelmiş,hayatının aşkını bir türlü bulamamış,kitaplarıyla yaşayan bir kız.Fakat ailesindeki kadınlar bu durumdan hoşnut değillerdir.Onlardan farklı olan Efsun,evde kaldım psikolojisine kapılır ve bildikleri bir şeyler vardır diyerek onların anlattıkları gibi davranmaya başlar.Bir gece kulübünde lisedeki aşkı Sinan'la (Murat Yıldırım) karşılaşır.Eski günlerine geri dönmek istese de ailedeki kadınların verdiği akıllar Efsun'un davranışlarını etkiler.Evlenmeyi çok isteyen Efsun'un bu evlilik merakı Sinan'la arasını açar ve ayrılırlar.Sonunda Efsun kendi olup Sinan'a kendisini affettirir :)

İzlerken aynı benim gibi dediğim çok yerler oldu.Yani evlenmemiş yaşı 25 ve üzeri olan çoğu kızın aaa aynı benim gibi diyeceği bir film.Çok güzel arada esprilerde olmuş hatta çok ilginç sahneler de var şaşıracağınız.Ezgi Mola ve Murat Yıldırım çok iyi performans sergilemiş.Özellikle Ezgi Mola'yı bu filmde çok daha beğendim.Tabi diğer oyuncular da filmin hakkını vermişler.Bu filme gitmemiş ya da gitmeyi düşünen herkese kesinlikle tavsiye ederim.Gülmek garanti :)


"Kocan Kadar Konuş" filmine 10 üzerinden 10 veriyorum !





Kocan Kadar Konuş filmini izlediniz mi?
İzlediyseniz beğendiniz mi?




Hoşçakalın !


Yorum Gönder