Kadınlar Günü Mini Alışverişim

Herkese iyi günler...
Bir kaç gündür yoğun olduğumdan kadınlar günü indiriminden yaptığım minicik alışverişi yazamamıştım.Benim tercihim yolumun üstünde olan Gratis oldu.Wet N Wild farları ve ojeleri indirimdeyken mutlaka birinden almalıydım :)


Gördüğünüz gibi Wet N Wild'ın 3'lü icon paletlerinden Sweet As Candy'i aldım.Zaten farlar tükendiğinden pek seçim yapma fırsatım olamadı.Ya koyu pembeli ve gümüşlü olan fardan alacaktım ya da pembe,kahverengi ve krem renkli bu farı alacaktım.Bende daha nude tonları sevdiğimden bu far paletini tercih ettim.İndirimli fiyatı da herkesin bildiği gibi 8.50 tl di.Bir de Wet N Wild'ın Wild Shine Nail Color - Red Red ojeyi aldım.Tam kırmızı renkte değil pembenin kırmızıya kaçan bir tonu gibi.Onun da indirimli fiyatı 1.90 tl di.Daha almak istediğim bir kaç sey vardı ama renklerini bulamadım vs...Yani kadınlar günü indirim alışverişim bu kadarcık oldu :) Henüz deneme fırsatım olmadı.Bu sıralar minik bir çekiliş yapmayı düşünüyorum.Belki o çekilişte far paleti olabilir...





Şimdilik Hoşçakalın !

Yorum Gönder