Gabrini Colour Perfection Lipstick - 35 Ruj

Herkese iyi akşamlar...
Blogumun bugün ki konuğu Gabrini Colour Perfection Lipstick - 35 numaralı ruj.Bu ruj bana Gabrini Cosmetics'in yılbaşı çekilişinde hediye olarak gelmişti.Yeni yeni kullanmaya başladım ve yorumlamak istedim.

Gabrini Colour Perfection Lipstick - 35 numaralı rujun rengi gördüğünüz gibi koyu pembe tonlarında ve kremsi bir yapıya sahip...


Kremsi yapıya sahip olduğundan sürümü gayet kolay oldu.Pigment açısından da gayet iyi hemen dudağa rengini veriyor.Elimdeki swatchdan da belli oluyordur zaten...Tabi en beğendiğim özelliği dudağımı kurutmayıp,nemlendirmesi oldu.Kalıcılığı da fena sayılmaz diyebilirim.Fakat dudaklarınızda mevsimsel olarak çatlama ya da soyulmalar varsa bütün kusurları gözler önüne serebilir.Benim açımdan tek dezavantajı bu oldu.Fiyatı ne kadar bilemiyorum ama uygun olduğunu düşünüyorum.Bence fena bir ruj değil denemenizi tavsiye ederim.





Şimdilik Hoşçakalın...

Yorum Gönder