Tesadüfün Böylesi...

Herkese iyi geceler...
Son zamanlarda kahve falına fena sardım.Yaklaşık 1 ay önce teyzemlere gitmiştik.Teyzem çok iyi fal bakar...Bize kahve yapınca bende rica ettim falıma bakması için.O da kırmadı baktı ve bakmadan önce bilirsin benim fallarım çıkar dedi...

Merakla diyeceklerini beklerken bana etrafında olan biri var ama ilgini çekmiyor gibi...İsminde ya da soyadın da l ve a harfleri var dedi.Hatta bana gösterdi gerçekten de o harfler vardı.Düşündüm hani bu harflerin bulunduğu arkadaşlarım ya da tanıdıklarım var mı diye bulamadım.Geçen gün de yengemin arkadaşı geldi bende oradaydım.Kahve yaptık içiyoruz.Yengem falına baktırınca bende bakmasını istedim.Kız bana dedi ki bir sınava gireceksin alla alla ne sınavı dedim.Aslan burcu ya da aslan gibi güçlü bir erkek karşına çıkacak dedi.Evden dışarı mı çıkıyorum doğru düzgün dedim nereden karşıma çıkacak.Aydınlıkmış geleceğim vs dedi.Tabi ben kızın hem fal bakışını beğenmedim hem de derler ya fala inanma falsızda kalma...Falcı bacıya devam dedim =) Geçen akşamda instagramda kahve falı bakan bir sayfa gönderilerimi beğenirken.Dur bakim dün ki kahvenin fincanını çekmiştim resmini atayım bakacak mı? Ricamı kırmadı ve ücretsiz olarak falıma baktı.Beni isminde s harfi bulunan birinin beklediğini ve 5 gün içerisinde birşey olacağını söyledi.Geri de bıraktığım bir kalp olduğunu ama elimin biraz orda kaldığını.Kırıldığımı ve başka bir erkekle konuşup dertleşeceğimi söyledi.Evet geri de bırakmak zorunda kaldığım biri var bunu zaten biliyordum...

Fakat bugün olanlar sanki bir puzzle'ın eksik parçalarını tamamlar gibi oldu...Dün akşam saat 10:00 da telefonuma gelen mesajla ilk puzzle parçası bulunmuştu bile.Kayıt yaptırdığım kurs için ön bir sınav olacağımı öğrendim.Tabi hiç böyle bir şey beklemiyordum.Bugün Eyüp'e gittim kursun sınavı için ve daha sınava 40 dk vardı.Dedim ki biraz dolanayım zaman geçsin.Yürürken yolda genç bir adam bana pür dikkat bakıyordu.Yabancı gelmedi başta yakından bakınca tanıdım.Konuşmadan edemedim ve bakar mısınız diye seslendim.Yanılmıyorsam sizle facebook arkadaşıyız doğru mudur dedim.Evet dedi gülümseyerek...Adın şuan aklıma gelmiyor neydi diye sordum.Aslan dedi heh evet şimdi oldu hatırladım dedim.Ne yapıyorsun burada diye sordu.Kurs için sınava geldiğimi söyledim.Sanırım sen de birini bekliyorsun dedim.Evet dedi..Peki öyleyse ben sınava gidiyorum görüşürüz dedim.Aslan ile 1 sene önce facebook okeyde tanışıp ekleşmiştik fakat pek konuşmuşluğum yoktu kendisiyle.Bir kaç kez bana yazmış ama pek ilgilenmemişim.Bana hemen facebook'tan yazdı sınava daha zaman varsa beraber dolaşalım biraz diye lakin sınava az kalmıştı...Bu yüzden gelemeyeceğimi söyledim.O da peki dedi.Sınav zannettiğimden kısa sürdü.Bu sefer buralarda mısın diye sordum ama 2 saat sonra cevap gelince ben çoktan evin yolunu tutmuş oldum...Sonra düşündüm s,a ve l harfleri çıkmıştı fallarda ve Aslan dı adı.Sonra burcunu da sordum demesin mi aslan burcuyum çok şaşırdım.5 gün içinde demişti evet 3. gün de bir şeyler oldu.Bir de teyzemin falında etrafında,çevrende ya da tanıdığın biri ama dikkatini çekmeyen demişti.Puzzle parçalarının çoğu birleşmiş oldu bakalım daha neler olacak...

Daha önce de sanalda tanıştığım realde tesadüfen karşılaştığım insanlar olmuştu ama bu kahve falıyla bağlantılı olduğundan dikkatimi bir hayli çekti.Tabi fala inanmak dinimizce çok günah.Bütün bu olanlar muhtemelen tesadüf olmalı aksini düşünmek bizi şirke götürür.Bu yüzden ne diyoruz fala inanma falsız da kalma =)

Umarım sizinle paylaşmış olduğum bu garip olayı okumaktan sıkılmamışsınızdır.





Şimdilik Hoşçakalın :)



Yorum Gönder