Mini Alışverişim #3

Herkese Mutlu Haftasonları :)
Son günlerde bir yoğunluk yaşadım ama yine bir iş başlamadan bitti...Eskiden hemen iş bulur uzun zaman çalışırdım.Bu aralar bende bir şansızlık var ki sormayın gitsin :( Saçma sapan işlerin karşıma çıkması bana kaderimin bir oyunu mu bu dedirtiyor resmen...Neyse ben konuma gelmek istiyorum canlarım.


Gördüğünüz gibi mini bir alışveriş yaptım.Son zamanlarda maddi sıkıntı yaşıyorum...Bu yüzden uzun zamandır makyaj alışverişi hiç yapmamıştım.Biraz kendimi mutlu etmek istedim ve Gratis ile Rosmann'dan bunları aldım.


Aldıklarım;
Benri Raspberry El ve Vücut Kremi - Fiyatı: 1.50 tl
Essence Longlasting - 01 Coral Calling Ruj - Fiyatı: 8.50 tl
Rival de Loop Young - 01 Mars Invasion Oje - Fiyatı: 3-4 tl arasıydı
Pastel - 31 Oje - Fiyatı: 2.99 tl
Şelale Besleyici Aseton - Fiyatı: 1.50 tl



Rival de Loop Young'ın yeni seri ojesini çok merak ediyorum.Çok yakında yorumlayacağım..





Şimdilik Hoşçakalın ...


Yorum Gönder