Gabrini Double Volume Mascara

Herkese iyi akşamlar...
Son günlerdeki güneşli güzel hava bugün itibariyle yerini soğuk havaya bıraktı...Yine donuyorum moduna girdim :) Dedim ki bu akşam şu bloga yazı yazma üşengeçliğini bırak bir şeyler paylaş...Ve bugün ki blog konuğum Gabrini Double Volume Mascara oldu.


Gabrini'den kazandığım makyaj setinin içinde bu rimel vardı.Kullanmaya yeni başladım.
Gabrini Double Volume Mascara; Fotoğrafta da gördüğünüz gibi rimelin şişko ve kırmızı renkte sade bir ambalajı var.



Fırçasına gelirsek oda gördüğünüz gibi düz ve kısa,ince taraklı silikon fırça.Kirpikleri tek tek ayırıyor,hem hacim veriyor hem de uzatıyor silikon fırçası sayesinde.Özellikle alt kirpiklere uygularken hiç bir zorluk yaşamadım.Diğer rimellerdeki gibi alt kirpiklere sürerken etrafa sıçrama gibi bir sorun da yaşamadım.


Malesef telefonumu değiştirdiğimden beri bloguma koymak istediğim yüz ve göz fotoğraflarım garip çıkıyor.Buradaki kirpiklerimde yapışmış gibi görünse de yapışma olmadı.Fotoğraf sizi yanıltmasın...Bu kötü görüntüden dolayı kusura bakmayın...Rimel bana hediye geldiği için fiyatı hakkında bilgim yok ama uygun fiyata olduğunu düşünüyorum.Performansını çok iyi buldum.Tavsiye edilir...



Siz Gabrini'nin bu rimelini kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?





Şimdilik Hoşçakalın =)

Yorum Gönder