China Glaze Electropop - 1032 Aquadelic Oje

Herkese mutlu haftasonları...
Bugün bildiğiniz üzere 14 şubat Sevgililer Günü...Yine bu sene de yalnız giriyorum ama ne yapalım kısmet değilmiş :) Tüm gerçekten sevenlerin Sevgililer Günü Kutlu Olsun =)
Neyse ben asıl konuma gelmek istiyorum...Onyüzmilyonoje ve Tanaçan Kozmetiğin ortak olarak düzenlediği 3 kişinin kazanacağı China Glaze Electropop çekilişinin kazananlarından biri ben oldum :) Dün kargom geldi ve seçmiş olduğum Aquadelic ojeyi hediye ettiler.Kendilerine çok teşekkür ederim...

Bakalım oje hakkındaki yorumlarım nelermiş =)



China Glaze Electropop - 1032 Aquadelic; Kimine göre su rengi bana göre su yeşili renginde.Sürümü gayet kolay oldu.Tek kat sürümüm de fırça izi kalacak sandım ama ikinci katı sürdüğümde pürüzsüz bir görüntü ortaya çıktı gördüğünüz gibi...Kokusu çok hoş hatta annem muzlu pasta gibi kokuyor dedi :) Kuruması da çok hızlıydı ne ara kurudu hatta anlayamadım.Kalıcılık açısından ise dünden beri bir kaç kere bulaşıkla vs uğraştım hiç bir soyulma olmadı.Gerçekten çok sevdim.Yazın elimden düşürmeyeceğim ojeler arasına girdi bile =)




Siz China Glaze ojeler hakkında neler düşünüyorsunuz?





Umarım beğenmişsinizdir...
Hoşçakalın =)

Yorum Gönder