2015 Ben Senden Neler İstiyorum ?

Herkese iyi geceler...
Sevgili Birgün'ün blogunda görmüş olduğum mime bende katılmak istedim.Hem mimin konusu çok güzel hem de herkesi davet etmiş zaten :) Teşekkür ediyorum kendisine...Neyse gelelim 2015 yılından neler istediğime...


İşte 2015'ten istediklerim;

Google Adsense blogumun kaydını artık onaylasın istiyorum.Neden onaylamadığını da zaten anlamış değilim !


Her şeyin başı tabi ki sağlık.Geçen seneler gibi artık sağlık sorunları yaşamak istemiyorum.

 

Kursa gidip Adobe Illustrator programını öğrenip,Corel Draw programında da kendimi geliştirmek istiyorum.Bu sayede eksiklerimi tamamlamış olup,kendi mesleğimi yapmış olacağım :)


Şu yaşıma kadar hiç sevilmedim hep yanıldım ama umarım bu sene beni gerçekten seven ve seveceğim adamı bulup evlenmek istiyorum.Hatta en büyük isteğim bu diyebilirim :)


Benim isteklerim işte bu kadar...İnşallah gerçekleşir :)




Bende bu mimi okuyan herkesi yapmaya davet ediyorum =)
Hoşçakalın :)

Yorum Gönder